Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Ocena: 0 (0 głosów)

Ta książka została dodana do bazy serwisu Granice.pl przez jednego z użytkowników i oczekuje na moderację

Podręcznik dla praktyków i studentów

Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?

Nowe wydanie ,,Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .

Podręcznik został stworzony z myślą o:

studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych, menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach, pracownikach agencji badawczych i konsultingowych, przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych.

Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Informacje dodatkowe o Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2025-03-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301240295
Liczba stron: 642

Tagi: ekonomia Sprzedaż i marketing

więcej

Kup książkę Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Krystyna Mazurek-Łopacińska0
Okładka ksiązki - Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy