B2B E-commerce. Podręcznik menedżera

Ocena: 0 (0 głosów)
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.

W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej.

Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.

Informacje dodatkowe o B2B E-commerce. Podręcznik menedżera:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2023-09-12
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301231040
Liczba stron: 168

więcej

Kup książkę B2B E-commerce. Podręcznik menedżera

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy