Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Ocena: 0 (0 głosów)
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Informacje dodatkowe o Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-07-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788328317963
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - opinie o książce

"Jestem przekonana, że autentyczność może odmienić również twoją działalność, a przez to także twoje życie".


Zakładki widoczne na moim blogu modyfikowałam już kilkakrotnie pod wpływem sugestii, jakie znalazłam w poradniku Anny Piwowarskiej. Szczęśliwie dla mnie, wiele z porad zawartych w tej książce, od dawna już praktykuję, gdyż moja intuicja czasami podpowiada mi pewne, określone zachowania. Myślę, że moja strona będąca wizytówką mnie samej, i co za tym idzie, mojej książkowej pasji jest bardzo autentyczna, ale zawsze mogę coś dopracować, by było jeszcze lepiej.

Anna Piwowarska to copywriterka, która przez sześć lat pracowała w agencjach reklamowych. Tworzyła kampanie, teksty, hasła i bannery dla marek Żywiec, Philips, BoboVita, Electrolux, czy Sony. Od trzech lat autorka rozwija swój własny autorski projekt nazwany Autentyczny Copywriting, jako freelancerka prowadzi konsultacje i warsztaty, przekazując zdobytą wiedzę dotyczącą autentycznego przekazu.

"Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie" to publikacja posiadająca charakter poradnika, w której autorka w sześciu rozdziałach przekazuje wiedzę dotyczącą bycia autentycznym w biznesie i korzyściach, jakie płyną z takiej właśnie postawy. Książka oscyluje w temacie kreowania marki, zarówno tej osobistej, jak i firmowej.

Poradnik Anny Piwowarskiej utwierdził mnie w przekonaniu, że droga, którą kroczę poprzez swój blog książkowy, jest drogą słuszną i w zasadzie prędzej czy później zrealizuję cel, jaki sobie postawiłam. Otóż autorka przez całą swoją książkę skupia się na tłumaczeniu dlaczego to właśnie autentyczność jest kluczem do sukcesu i zadowolenia. I ja wiem to już od dawna. Wiem, że pokazywanie prawdziwej mnie przyciąga coraz większą rzeszę czytelników do mojej strony, a co za tym idzie, pojawiają się dzięki temu nowe możliwości, także te finansowe, które motywują mnie do jeszcze większej pracy. W całym poradniku znalazłam mnóstwo mądrych porad, mądrych refleksji i mądrych przestróg, które dla czytelnika zaczynającego swoją przygodę z budowaniem własnej marki, mogą okazać się objawieniem, a nawet rewolucją. Wierzę w to, gdyż Anna Piwowarska pisze bardzo przekonująco, posiłkując się do tego przykładami osób, którym jej wiedza pomogła.

Poradnik ten nie jest więc jedynie suchym zbiorem sugestii i porad, ale także głosem wielu ludzi, którzy posłuchali autorki i zaczęli swój biznes, swoją małą działalność, budować od początku na autentycznych podstawach, pokazując swoją prawdziwą twarz. Myślę, że to właśnie przytoczone w książce przykłady z adresami stron ich właścicieli, na które w każdej chwili możemy wejść, mobilizują najbardziej. Ukazują bowiem różnice pomiędzy powielaniem pewnych schematów, a kreowaniem autentyczności, która prędzej czy później, przynosi wymierne efekty. Publikacja zawiera także ważne ćwiczenia oraz proste przykłady pokazujące pewne zależności. Taka niepozorna książka, a zawierająca w sobie tyle inspirujących treści.

Muszę także przyznać, że to właśnie Anna Piwowarska skłoniła mnie do kolejnej modyfikacji mojego biogramu na stronie, gdyż przykłady, które zaserwowała w poradniku, mocno mnie zainspirowały. Autorka przekonała mnie także do tego, że mogę się mylić, co w kontekście pierwszych lat mojego blogowania, podczas których wychodziły spod mojej ręki koszmarne teksty, jest wielce budujące. Podpowiedziała mi także ciekawe narzędzia do promocji przedstawianych przeze mnie treści oraz wyjaśniła dobrą stronę istnienia konkurencji. Muszę przyznać, że pochłonęłam tę książkę, w ekspresowym tempie, wypisując sobie przy okazji co już zrobiłam dobrze, a co muszę jeszcze poprawić.

Po przeczytaniu tego niezwykle praktycznego poradnika, w głowie została mi jedna, główna myśl mówiąca o tym, że kto jest sobą, nie ma konkurencji. Nie oznacza to oczywiście, że nie należy się rozwijać i ciągle ulepszać swojego przekazu. Polecam tę książkę głównie tym, którzy myślą o tym, by zamienić swoją pasję w dochodowy biznes.

http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/

Link do opinii
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy