Atlas roślinności lasów. Flora Polski

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka popularnonaukowa napisana przez wybitnego botanika. Autorka, prof. dr hab. Leokadia Witkowska-Żuk, szczegółowo opisuje szatę roślinną polskich lasów, jej bogactwo i zróżnicowanie.

W książce przedstawiono:
o fitosocjologiczny podział zbiorowisk leśnych Polski
o charakterystykę wszystkich zespołów leśnych
o szczegółowe opisy botaniczne ponad 500 rodzimych gatunków leśnych: drzew, krzewów, nasiennych roślin zielnych, paprotników, mszaków i porostów
o mapki występowania w Polsce opisanych gatunków i zespołów leśnych
o barwne zdjęcia roślin, szczegółów morfologicznych, siedlisk
o informację o roślinach będących pod ochroną prawną w Polsce oraz o gatunkach i zespołach leśnych objętych europejską siecią ekologiczną NATURA 2000

Przejrzysty projekt graficzny ułatwia korzystanie z książki.
Publikacja przeznaczona dla szerokiego grona czytelników związanych z polską przyrodą i lasami: leśników, studentów i uczniów szkół leśnych, nauczycieli i botaników, przyrodników i osób zajmujących się ochroną przyrody, a ponadto pasjonatów ojczystej flory.

Informacje dodatkowe o Atlas roślinności lasów. Flora Polski:

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: b.d
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788370736491
Liczba stron: 594

więcej

Kup książkę Atlas roślinności lasów. Flora Polski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy