Dwunastoletni Rogan Webber jest mistrzem w Laser-Kobrze, swojej ulubionej grze wideo. Kiedy światowej sławy twórca gier zaprasza go, by wraz z czworgiem innych najlepszych pro graczy w kraju wziął udział w ekskluzywnym turnieju, jest megaszczęśliwy. Cała piątka ma zamieszkać w apartamentach i testować najnowocześniejszy sprzęt do gier wirtualnych – marzenie każdego gracza… i największe możliwe wyróżnienie!
Teraz jako potężne roboty bojowe biorą udział w cyfrowej bitwie, jednak ich misje stają się coraz trudniejsze. Gracze po kolei odpadają, a pozostali zaczynają podejrzewać, że gra nie jest tym, czym wydawała się na początku…
Dlaczego żołnierze i roboty, z którymi walczą w Laser-Kobrze, zachowują się tak dziwnie? Co kryje się za nietypowymi błędami? I dlaczego gra wydaje się być taka… prawdziwa?
Rogan i jego rywale muszą współpracować, aby odkryć prawdę i zrobić to, co trzeba... bo świat, w którym gry wideo atakują rzeczywistość, już dawno przestał być bezpieczny.
Wydawnictwo: Feeria
Data wydania: 2018-05-15
Kategoria: Fantasy/SF
ISBN:
Liczba stron: 357
Tytuł oryginału: Gamer Army
Język oryginału: Angielski
Tłumaczenie: Marek Cieślik
Przeczytane:2019-05-10, Ocena: 4, Przeczytałem,
To moja pierwsza książka pisarza Trent'a Reedy'ego, pt. "Armia graczy", którą przeczytałem. To książka SF, ale skierowana raczej do nastolatków, gdyż jej głównymi bohaterami są właśnie nastolatki. Jej akcja dzieje się w niedalekiej przyszłości, która mogłaby się urzeczywistnić, bo jest ona prawdopodobna, gdyż tak może wyglądać nasza przyszłość. Choć ta powieść jest skierowana do młodszych czytelników, gdyż ja mam już 34 lata, ale mimo tego, podobała mi się ona i mogę ją polecić nawet starszym czytelnikom. Niech znów poczują się jak nastolatki. To tyle.