Blisko 100 przykładowych projektów prezentujących wiele praktycznych zastosowań Direct3D wprowadzi Cię w świat programowania grafiki 3D.
W książce omówiono m.in.: Podstawy programowania w Direct3D Bufory werteksów Zarządzanie złożonymi obiektami (obiekt Mesh) Przekształcenia przestrzeni Światło i materiał, przeźroczystość Operowanie teksturami Zarządzanie obiektami leżącymi na jednej płaszczyźnie Pisanie kodu niezależnego od rodzaju karty graficznej Autor zakłada, że Czytelnik potrafi posługiwać się pakietem Visual C++ i posiada umiejętność programowania w tym języku, korzysta z klas MFC, a także jest zaznajomiony z pojęciami dotyczącymi grafiki komputerowej. Jeśli spełniasz te warunki i chcesz kreować własne, trójwymiarowe światy na ekranie komputera, z pewnością pomoże Ci w tym ta książka.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2002-12-12
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 192
Chcę przeczytać,