Advances in Business & Management Forecasting v3

Ocena: 0 (0 głosów)
This volume is part of a blind refereed serial publication published on an annual basis. The objective of this research annual is to present studies in the application of forecasting methodologies to such areas as sales, marketing, and strategic decision making (an accurate, robust forecast is critical to effective decision making). It is the hope and direction of the research annual to become an applications- and practitioner-oriented publication. The topics include sales and marketing, forecasting, new product forecasting, judgementally-based forecasting, the application of surveys to forecasting, forecasting for strategic business decisions, improvements in forecasting accurate and sales response models.

Informacje dodatkowe o Advances in Business & Management Forecasting v3:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7623-0437-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Advances in Business & Management Forecasting v3

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Advances in Business & Management Forecasting v3 - opinie o książce

Inne książki autora
Advances in Mathematical Programming & Financial Planning v6
K. Lawrence0
Okładka ksiązki - Advances in Mathematical Programming & Financial Planning v6

This is a blind refereed serial publication published on an annual basis. The objective of this research annual is to present state-of-the-art studies...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy