Na współczesnym rynku firmy konkurują ze sobą na polu jakości, cen i czasu realizacji zadań. Rozwój i przetrwanie przedsiębiorstwa są warunkowane efektywnością jego działania. Tradycyjna, hierarchiczna struktura zarządzania nie zawsze zdaje egzamin w realiach nowej gospodarki. Należy zastępować ją taką organizacją, w której zadania firmy realizowane są w formie projektów, w których biorą udział wszyscy pracownicy firmy, bez względu na ich pozycję w strukturze przedsiębiorstwa. Taką organizację zapewniają nowoczesne metody zarządzania, dzięki którym firmy liczące się na rynkach odnoszą sukcesy.
"Advanced Project Management. Edycja polska" to dokładne omówienie technik zarządzania projektami, wdrożonych i realizowanych w przedsiębiorstwach posiadających wiodącą pozycję na rynku. Czytając tę książkę poznasz metody działania i kierunki rozwoju najlepszych firm i dowiesz się, w jaki sposób osiągnęły one sukces rynkowy. Przeczytasz o różnych metodologiach zarządzania projektami, planowaniu strategicznym i wykorzystywaniu wsparcia ze strony kierownictwa i sponsorów projektu. Znajdziesz tu także omówienia rzeczywistych przypadków wdrażania metod zarządzania projektami.
Etapy rozwoju przedsiębiorstwa Metodologie zarządzania projektami Znaczenie planowania strategicznego w zarządzaniu projektami Metody zarządzania portfelem projektów Organizacja biura zarządzania projektami Zarządzanie ryzykiem, zmianami i jakością Tworzenie kultury korporacyjnej Szkolenie personelu Wpływ fuzji i przejęć na zarządzanie projektamiTylko nowoczesne zarządzanie projektami może wprowadzić Twoją firmę na szczyt. Wykorzystaj doświadczenia najlepszych i ucz się od nich.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005-09-23
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 1088
Chcę przeczytać,