W dzisiejszym świecie nikt chyba nie wyobraża już sobie funkcjonowania bez elektronicznych baz danych. Znajdują się one niemal wszędzie: we wszelkich instytucjach państwowych, obsługujących dziennie tysiące obywateli, ale też w każdej firmie, która wie, że tylko szybki dostęp do informacji o własnych klientach gwarantuje jej poprawę jakości usług oraz rozwój. Dobrze zaprojektowana baza pozwala bez trudu wyłuskać potrzebne dane -- zarówno te dotyczące konkretnej pozycji (klienta, towaru, usługi), jak i te statystyczne, pokazujące na przykład sprzedaż z ostatniego miesiąca. Program Access oferuje takie możliwości i jest oczywistym wyborem dla tych, którzy nie mogą poświęcić za dużo czasu na naukę obsługi bardziej skomplikowanych baz.
Książka "Access 2007 PL w biurze i nie tylko" to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworzyć i obsługiwać tabele, decydować o typach relacji, posługiwać się kwerendami i generować raporty. Poznasz także możliwości formularzy i formantów, zasadę działania i elastyczność makr, a także bardziej zaawansowane zagadnienia z tej dziedziny. Krótko mówiąc -- staniesz się ekspertem od Accessa.
Podstawowe informacje o obsłudze systemu Tabele Relacje i kwerendy Formularze, formanty i raporty Makra i edytor języka Visual Basic Jednoręki bandyta -- grafika i losowość w jednym Kalendarze, czyli funkcje i kwerendy
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2009-11-03
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 400
Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie! Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów Propozycje ułatwień w Excelu...
Uprzyjemnij sobie pracę! Gdzie znaleźć polecenia i jak ich używać? Do czego służą konkretne formuły i funkcje? Jak stworzyć szablony i korzystać z...
Chcę przeczytać,