Czasy maszyn do pisania odchodzą w niepamięć. Dziś narzędziami do edycji tekstów są aplikacje komputerowe, wśród których niekwestionowaną palmę pierwszeństwa dzierży Word. Jego najnowsza wersja -- Word 2007 -- ma całkowicie przeprojektowany interfejs użytkownika i nowe narzędzia przyspieszające pracę nad dokumentami. Za pomocą Worda można nie tylko napisać i zredagować tekst, ale również wstawić do niego ilustracje, wykresy, przypisy, skorowidz i spis treści. Word to jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w firmach, a umiejętność korzystania z niego jest niemal podstawową kwalifikacją wymaganą przez pracodawców.
Dzięki książce "ABC Word 2007 PL" nauczysz się korzystać z tej aplikacji. Poznasz jej interfejs użytkownika oraz zasady pracy z dokumentami. Dowiesz się, jak wprowadzać i formatować tekst, drukować dokumenty i dodawać do nich takie elementy, jak numery stron, nagłówki i stopki. Nauczysz się wstawiać do tekstu ilustracje i tabele oraz korzystać ze stylów i szablonów. Przeczytasz także o tworzeniu skorowidzów, spisów treści, wykazów ilustracji i przypisów.
Praca z dokumentami Edycja tekstu Formatowanie na poziomie akapitów i pojedynczych znaków Numerowanie stron Umieszczanie rysunków w tekście Tworzenie list i tabel Korzystanie ze stylów Wersjonowanie dokumentów Generowanie korespondencji seryjnej
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-05-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 256
Photoshop od dawna cieszy się zasłużoną sławą najlepszego narzędzia do edycji grafiki bitmapowej. Mnogość jego funkcji powoduje, że wykorzystują go fotograficy...
Przystępne wprowadzenie do programu PowerPoint 2007 PL Jak przygotować atrakcyjną prezentację i wywrzeć niezapomniane wrażenie? Jak tworzyć profesjonalne...
Chcę przeczytać,