Czasy maszyn do pisania odchodzą w niepamięć. Dziś narzędziami do edycji tekstów są aplikacje komputerowe, wśród których niekwestionowaną palmę pierwszeństwa dzierży Word. Jego najnowsza wersja -- Word 2007 -- ma całkowicie przeprojektowany interfejs użytkownika i nowe narzędzia przyspieszające pracę nad dokumentami. Za pomocą Worda można nie tylko napisać i zredagować tekst, ale również wstawić do niego ilustracje, wykresy, przypisy, skorowidz i spis treści. Word to jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w firmach, a umiejętność korzystania z niego jest niemal podstawową kwalifikacją wymaganą przez pracodawców.
Dzięki książce "ABC Word 2007 PL" nauczysz się korzystać z tej aplikacji. Poznasz jej interfejs użytkownika oraz zasady pracy z dokumentami. Dowiesz się, jak wprowadzać i formatować tekst, drukować dokumenty i dodawać do nich takie elementy, jak numery stron, nagłówki i stopki. Nauczysz się wstawiać do tekstu ilustracje i tabele oraz korzystać ze stylów i szablonów. Przeczytasz także o tworzeniu skorowidzów, spisów treści, wykazów ilustracji i przypisów.
Praca z dokumentami Edycja tekstu Formatowanie na poziomie akapitów i pojedynczych znaków Numerowanie stron Umieszczanie rysunków w tekście Tworzenie list i tabel Korzystanie ze stylów Wersjonowanie dokumentów Generowanie korespondencji seryjnej
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-05-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 256
Opanuj system Windows Vista PL szybko i bez problemów Poznaj elementy systemu operacyjnego Wykorzystaj oprogramowanie dołączone do systemu Połącz...
Poznaj ogromne możliwości najnowszej wersji Photoshopa Jak przeglądać i katalogować obrazy cyfrowe? W jaki sposób korzystać z narzędzi rysunkowych...
Chcę przeczytać,