Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich omawia podstawowe pojęcia i mechanizmy, których znajomość jest przy tworzeniu aplikacji Windows niezbędna. Wszystkie przykłady opierają się wyłącznie na funkcjach API Windows, czyli funkcjach udostępnionych przez system do tworzenia pracujących w nim programów.
W części drugiej autor stara się przybliżyć w zwięzły sposób podstawy programowania obiektowego. Natomiast w części trzeciej opisane zostały zasady posługiwania się obiektową biblioteką Object Windows. Korzystanie z niej znacznie ułatwia tworzenie aplikacji pracujących w Windows, a to za sprawą zalet płynących z programowania obiektowego. W tej części książki czytelnik znajdzie także opis podstawowych obiektów zdefiniowanych w bibliotece.
Programowanie w Windows zostało omówione w oparciu o przykłady stworzone za pomocą kompilatorów Turbo Pascal for Windows 1.5 i Borland Pascal with Objects 7.0 firmy Borland.
Autor uważa, że są to najlepsze narzędzia dla osób, które zaczynają programować w Windows. Ich podstawowe zalety to szybkość kompilacji (ważna podczas testowania różnych rozwiązań) i przejrzystość tworzonych programów.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1994-04-01
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 224
Chcę przeczytać,