Informacje możemy gromadzić na różne sposoby: możemy używać do tego notatników, fiszek lub papierowych kartotek. Gdy jednak danych jest dużo, tradycyjne metody okazują się nieskuteczne. Antidotum na problemy związane ze zbieraniem i wyszukiwaniem informacji jest komputerowa baza danych. Utworzyć ją można za pomocą programu Microsoft Access.
MS Access jest narzędziem do tworzenia relacyjnych baz danych. To program względnie prosty w obsłudze i właśnie ta cecha zadecydowała o jego ogromnej popularności. Pozwala on nie tylko gromadzić informacje, ale także szybko wyszukiwać je według założonych kryteriów i prezentować w formie raportów.
Książka omawia: Podstawowe zasady projektowania baz danych Dzielenie danych na tabele i tworzenie relacji między tabelami Rodzaje pól w tabelach Importowanie i eksportowanie danych do innych programów Tworzenie efektywnych kwerend służących do wyszukiwania danych Projektowanie formularzy do wprowadzania danych Tworzenie eleganckich raportówJest to książka dla początkujących użytkowników. Nawet jeśli nie miałeś do tej pory doczynienia z Accessem, a Twoje doświadczenie komputerowe jest niewielkie, z pewnością z jej pomocą nauczysz się obsługiwać ten program.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-12-17
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 164
Zamiast długich tekstów - rysunki z dokładnymi objaśnieniami. Samodzielna nauka nigdy nie była tak prosta Gdy przestała wystarczać kartka papieru i...
Excel to aplikacja, która zrewolucjonizowała prace obliczeniowe w biurach. Prosty w obsłudze i mający potężne możliwości arkusz kalkulacyjny jest jednym...
Chcę przeczytać,