Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych. Krok po kroku poznasz ogromny potencjał tej aplikacji: od zagadnień podstawowych, po tematy bardziej zaawansowane. "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" przyda się także osobom, które zapoznały się z poprzednimi pozycjami z tej serii poświęconymi 3ds. Znajdą tu one nie tylko informacje o możliwościach najnowszej wersji programu, ale także wiele nowych, przydatnych ćwiczeń. Podstawowe zasady pracy w 3ds Tworzenie, nazywanie i modyfikowanie obiektów Opis wybranych opcji Command Panel Skala czasu, tworzenie i kontrolowanie klatek kluczowych Definiowania materiałów Modelowanie poligonalne, Loft i starsze techniki modelowania Nowe rodzaje oświetlenia: Light Tracer i Radiosity Mapowanie UVW Automatyczna animacja w 3dsmax 5
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-06-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 128
Niniejszy zestaw ćwiczeń ma pomóc zrozumieć zasadę działania programu 3DS MAX 4 i nauczyć rozwiązywać problemy z tym związane. Książka może być przydatna...
Chcę przeczytać,