3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki Modelowanie postaci i sceny — czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat Animacja — czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła 3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne — przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie — jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

Modelowanie postaci Modelowanie wnętrza Materiały Kamera i podstawowe oświetlenie sceny Realistyczne oświetlenie Przygotowanie postaci do animacji Klucze animacji Kontrolery animacji Animowane światła, materiały i efekty Swobodna animacja Animowanie za pomocą śladów stóp Łączenie sekwencji ruchu Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!

Informacje dodatkowe o 3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2009-12-01
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-246-2473-2
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę 3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - opinie o książce

Inne książki autora
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi

Skąd pobrać i jak zainstalować potrzebne narzędzia? Jak wykonać model w Google SketchUp 8? Jak renderować model i animację w Kerkythei? Nie ma się...

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy