Podręcznik ten przedstawia VIZ-a w wielu różnych zastosowaniach, związanych z prezentacjami architektonicznymi, animacją, modelowaniem i grafiką inżynierską. Kilkanaście przejrzyście i szczegółowo opisanych ćwiczeń zapozna cię z praktycznymi aspektami pracy z programem, bez wdawania się w zawiłą teorię i nadmiar skomplikowanych technicznych pojęć. Ćwiczenia te nauczą nowych technik pracy każdego użytkownika VIZ-a, zarówno początkującego, jak i profesjonalistę.
Czytając niniejszą książkę poznasz między innymi następujące zagadnienia: Słownictwo i podstawowe pojęcia związane z grafiką 3D. Konfigurowanie interfejsu użytkownika VIZ-a 3i. Tworzenie scen z martwą naturą i ich animacja. Projektowanie wnętrz i modelowanie elementów zabudowy pomieszczeń. Tworzenie materiałów organicznych oraz stosowanych w budownictwie i architekturze. Modelowanie krajobrazu, w tym powierzchni wody, roślinności, wody i efektów atmosferycznych. Konstruowanie trójwymiarowej sceny na podstawie szkiców. Renderowanie obrazów o wysokiej rozdzielczości i dopasowywanie wirtualnych kamer do zdjęć rzeczywistych obiektów. Wizualizacje architektoniczne, animacje typu walkthrough. Modelowanie obiektów mechanicznych, wykorzystanie powierzchni NURBS. Animacja z wykorzystaniem odwrotnej kinematyki, planowanie animacji. Przygotowywanie dokumentów do druku i sceny VRML. Książka jest tłumaczeniem oryginalnego podręcznika dołączanego przez firmę Autodesk do programu 3D Studio VIZ 3i.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-03-29
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 432
Chcę przeczytać,