Autor, który na co dzień zajmuje się opracowywaniem czołówek telewizyjnych dla sieci NBC, postawił sobie za cel przedstawienie takich metod pracy, które pozwalają uzyskać maksymalny efekt przy akceptowalnym czasie i nakładzie pracy. To właśnie jest profesjonalizm...
Autor poświęca wiele miejsca technikom pracy kamery, precyzyjnemu pozycjonowaniu tekstur i oświetleniu. Omawia też możliwości nowych szaderów, jakie pojawiły się w MAX-ie 3. W książce znajdziesz trzy serie ćwiczeń, które metodą "krok po kroku" prezentują sposób wykonania efektownej animacji logo na użytek trzech wyimaginowanych firm. Czwarta, ostatnia część tej książki, zawiera opis realizacji kilku rzeczywistych projektów, w tym opracowania logo dla pakietu wyborczego "Decision 99", za które Autor otrzymał prestiżową nagrodę magazynu 3D Design.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1999-11-08
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 472
Chcę przeczytać,