W tej książce omówiono następujące zagadnienia:
przystosowanie interfejsu programu do potrzeb użytkownika,
nowe obiekty parametryczne,
nowe modyfikatory,
inteligentne pliki *.rpf,
miękka selekcja,
nowe możliwości renderingu,
edycja współrzędnych mapowania dla powierzchni NURBS,
kanały mapowania,
malowanie wierzchołków,
klatki splajnów,
obiekty zewnętrzne (X-Ref),
interaktywne efekty renderingu,
rendering sieciowy,
MAXScript; tworzenie i korzystanie ze skryptów,
tworzenie własnych pasków narzędziowych,
tworzenie własnych, podręcznych menu.
Philip Miller piastuje jedno z czołowych stanowisk w firmie Discreet, oddziale Autodesk, Inc. Kierował tworzeniem i rozwojem 3D Studio MAX od chwili jego powstania. Prowadził również program Kinetix Developer Relations, którego zadaniem było zachęcenie jak największej liczbby niezależnych producentów oprogramowania do tworzenia aplikacji (pluginów) działających w środowisku 3D Studio MAX, zajmował się także instruktażem obsługi programu.
Jest współautorem serii bardzo cenionych książek, które w wersji polskiej ukazywały się nakładem Wydawnictwa Helion:
"3D Studio MAX. Doskonałość i precyzja",
"3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty",
"3D Studio MAX. Czarna księga animatora",
"3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja",
"3D Studio MAX 2. Vademecum profesjonalisty",
"3D Studio MAX 2. Zaawansowane techniki modelowania"
Dołączony do książki CD-ROM zawiera materiały potrzebne do wykonania ćwiczeń, 30-dniową pełną wersję demonstracyjną przewodnika Ultimate MAX/VIZ Internet Guide firmy Applied Ideas z ponad 400 łączami do stron sieciowych, poświęconych 3D Studio MAX 3, moduły rozszerzające (pluginy) dla 3D Studio MAX, modele oraz setki bezpłatnych tekstur i klipartów.
Informacje dodatkowe o 3D Studio MAX 3. Doskonałość i precyzja. Suplement:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2001-03-15
Kategoria: Poradniki
ISBN:
8371972520
Liczba stron: 244
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,