3D Studio MAX 2 w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. Wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. Książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu Czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje. Podstawy obsługi programu Precyzyjne metody tworzenia obiektów Modelowanie za pomocą modyfikacji Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu Animowanie obiektów Łączenie hierarchiczne obiektów Animowane pola sił Animowane efekty atmosferyczne Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji Praca w oknie Track View Generowanie lustrzanych odbić Animowanie kamer i oświetlenia Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych Precyzyjne transformowanie obiektów Wytłaczanie obiektów złożonych Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post Tworzenie animowanych materiałów Renderowanie animacji

Informacje dodatkowe o 3D Studio MAX 2 w praktyce:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1998-11-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371970250
Liczba stron: 548

więcej

Kup książkę 3D Studio MAX 2 w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3D Studio MAX 2 w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
CorelDRAW 9 PL Ćwiczenia praktyczne
Joanna i Maciej Pasek0
Okładka ksiązki - CorelDRAW 9 PL Ćwiczenia praktyczne

"Ćwiczenia praktyczne" to seria przeznaczona dla czytelników, którzy lubią rozwiązywać problemy i poznawać zagadanienia od podstaw. Każda książka składa...

Dlaczego komputer jest złośliwym zwierzęciem
Joanna i Maciej Pasek0
Okładka ksiązki - Dlaczego komputer jest złośliwym zwierzęciem

"Książka przeznaczona jest dla żółtodziobów komputerowych. Ilustrowany zabawnymi rysunkami przewodnik po podstawowych elementach "złośliwej maszyny"...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy