Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. Wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. Książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu Czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje.
Podstawy obsługi programu
Precyzyjne metody tworzenia obiektów
Modelowanie za pomocą modyfikacji
Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu
Animowanie obiektów
Łączenie hierarchiczne obiektów
Animowane pola sił
Animowane efekty atmosferyczne
Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji
Praca w oknie Track View
Generowanie lustrzanych odbić
Animowanie kamer i oświetlenia
Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych
Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych
Precyzyjne transformowanie obiektów
Wytłaczanie obiektów złożonych
Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post
Tworzenie animowanych materiałów
Renderowanie animacji
Informacje dodatkowe o 3D Studio MAX 2 w praktyce:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1998-11-27
Kategoria: Poradniki
ISBN:
8371970250
Liczba stron: 548
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,