Znajdziesz w niej opis efektywnych sposobów modelowania i kompleksowego wykorzystania MAX-a do tworzenia złożonych modeli.
Poznaj zasady funkcjonowania tego nowoczesnego programu do renderingu, aby wykorzystać jego nowe możliwości wynikające z obiektowej orientacji. Lista modyfikacji i edytowalna historia obiektu nie są tylko wymysłem programistów, lecz potężnymi narzędziami umożliwiającymi ingerencję w strukturę obiektu na każdym etapie jego tworzenia. Po wyposażeniu w nowe możliwości MAX jest teraz programem do rzeźbienia siatek w trójwymiarowej przestrzeni, a nawet czymś więcej. Utrącony nierozważnym ciosem dłuta w wirtualnej przestrzeni nos może teraz z powrotem wrócić na swoje miejsce, a za mały blok granitu można w każdej chwili powiększyć.
Podstawowe koncepcje funkcjonowania MAX-a, czym różnią się modyfikacje od transformacji i pól oddziaływań Narzędzia do dokładnego rysowania Modelowanie na poziomie struktury obiektu, czyli jak przekształcać wierzchołki, krawędzie, płaszczyzny elementarne i inne składniki budujące obiekt Wytłaczanie obiektów, jak uzyskać efekt rozgałęzienia się ścieżki i wprowadzać na ścieżkę kilka przekrojów Obiekty złożone, przekształcenia Boole'a i modelowanie NURBS Modelowanie za pomocą powierzchni sklejanych (Patch) Edytor Materiałów, rodzaje materiałów i mapowanie Do książki dołączony jest CD-ROM, zawierający pliki z ćwiczeniami przydatne podczas lektury tej pozycji, demonstracyjne wersje plug-inów oraz przykładowe animacje.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1998-11-10
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 736
Czy jesteś użytkownikiem 3D Studio MAX? Jeśli wykorzystujesz bądź zamierzasz wykorzystywać w swojej pracy ten program, to powinieneś przeczytać tę książkę...
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem...
Chcę przeczytać,