3D Studio 4.0 dla zaawansowanych

Ocena: 0 (0 głosów)
Zostań ekspertem przestrzeni wirtualnej!

Książka ta jest dalszym ciągiem "3D Studio - wersja 4.0". Omówiono w niej między innymi zaawansowane techniki tworzenia modeli oraz symulacji oświetlenia i generowania cieni. Zawarte są tu zagadnienia, których nie omawia dokumentacja techniczna programu. Szczególną uwagę zwrócono na sposoby tworzenia efektywnych modeli - takich, których czas renderingu mieści się w sensownych granicach, nawet na słabym sprzęcie. Każde omawiane zagadnienie zilustrowane jest przykładem.

Książka nie jest podręcznikiem użytkownika programu, ani omówieniem wszystkich poleceń. Przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają tworzyć efektowne, fotorealistyczne rysunki.

Kupując książkę zapoznasz się między innymi z takimi zagadnieniami: Co to jest rendering sieciowy i jakie są korzyści jego stosowania. Jak poprawnie skonfigurować sieć? Wytłaczanie obiektów wzdłuż złożonych ścieżek. Czy ścieżka może pokrywać się sama ze sobą, czyli jak wytłoczyć skarpetkę. Wykorzystanie podczas wytłaczania różnego typu deformacji - jak utworzyć grawerowany napis lub klamkę do drzwi. Deformacja pasowania. Czy można wytłoczyć kadłub łodzi o zmiennym przekroju jako jeden obiekt? Po co przypisywać współrzędne mapowania już podczas wytłaczania obiektu? Korekcja kształtu obiektu poprzez manipulacje jego wierzchołkami oraz płaszczyznami elementarnymi. Różne sposoby wygładzania powierzchni. Jak zmienić wygląd renderowanej siatki bez zmiany jego geometrycznej struktury. Czym różni się modelowanie w 3D Studio i w AutoCAD-zie? AutoCAD kontra 3D Studio. Dlaczego obiekty utworzone w AutoCAD-zie nie chcą się poprawnie renderować w 3D Studio? Czy AutoCAD i 3D Studio potrafią ze sobą poprawnie współpracować? Różne sposoby przesyłania informacji między tymi programami. Jak tworzyć superrealistyczne materiały, czyli jednoczesne wykorzystanie różnego rodzaju mapowań oraz masek. Metody tworzenia lustrzanych odbić. Sposoby wygładzania nakładanych map bitowych. Symulowanie różnego rodzaju źródeł światła, tworzenie neonów, samoświecących reklam, kolorowych witraży. Efekty specjalne, czyli co zrobić, aby lampy rzucały snopy światła, tło pasowało do renderowanej sceny, cienie wyglądały realistycznie a scenę spowijała mgła? Obrazy o wysokiej rozdzielczości. Jak sprawdzić, czy podczas renderingu nie braknie nam pamięci w komputerze?

Informacje dodatkowe o 3D Studio 4.0 dla zaawansowanych:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1996-05-17
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8386718005
Liczba stron: 396

więcej

Kup książkę 3D Studio 4.0 dla zaawansowanych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3D Studio 4.0 dla zaawansowanych - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy