Logo wydawnictwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

https://www.wuj.pl

Jesteśmy jednym z najważniejszych polskich wydawnictw naukowych o zasięgu międzynarodowym. Naszą misją jest rozpowszechnianie polskich osiągnięć naukowych na całym świecie, a także udostępnianie naukowcom i studentom w Polsce wysokiej jakości treści naukowych i dydaktycznych, z zachowaniem najwyższego poziomu merytorycznego i edytorskiego wydawanych publikacji.

Jesteśmy przekonani, że wykorzystanie nowych technologii cyfrowych stanowi szansę rozwoju polskiej nauki i umożliwia przekazywanie jej treści szerokim kręgom odbiorców. Jednym z priorytetów naszego wydawnictwa jest publikowanie wersji elektronicznych książek i czasopism, aktywna ich dystrybucja w międzynarodowych sieciach sprzedaży oraz zapewnienie ich obecności w najważniejszych naukowych bazach danych na świecie.

Książki wydawnictwa

Okładka - Ewolucja Wiadomości TVP w latach 20152023. Od audycji informacyjnej telewizji publicznej, poprzez perswazyjny biuletyn rządowy, aż po propagandową audycję
Ewolucja Wiadomości TVP w latach 20152023. Od audycji informacyjnej telewizji publicznej, poprzez perswazyjny biuletyn rządowy, aż po propagandową audycję
Wojciech Maguś

Media publiczne w Polsce od początku swojej działalności były krytykowane - przez polityków, ekspertów, czasem także widzów. Głównym zarzutem, stawianym zwłaszcza programom informacyjnym Telewizji Polskiej...czytaj dalej

Okładka - Transformacja polskiej gospodarki w kierunku niskoemisyjnym w świetle wyników wielosektorowego modelu energetycznego
Transformacja polskiej gospodarki w kierunku niskoemisyjnym w świetle wyników wielosektorowego modelu energetycznego
Jurand Skrzypek

,,Praca dotyczy ważnego i aktualnego zagadnienia, jakim bez wątpienia jest transformacja energetyczna polskiej gospodarki. Autor wnosi wartościowy wkład do obecnie prowadzonej debaty dzięki nakreśleniu oryginalnej...czytaj dalej

Okładka - Człowiek, samorząd i państwo wobec zagrożeń zabytków w trakcie pokoju i w czasie wojny
Człowiek, samorząd i państwo wobec zagrożeń zabytków w trakcie pokoju i w czasie wojny

,,Dzięki zastosowaniu podejścia interdyscyplinarnego niniejsza monografia tworzy niezmiernie potrzebną platformę wymiany poglądów między teoretykami i praktykami zajmującymi się zagadnieniem ochrony zabytków...czytaj dalej

Okładka - Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania
Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania

Interesariusz to słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w nowoczesnym biznesie, gospodarce i administracji w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) czy mitygacji ryzyk...czytaj dalej

Okładka - UBU lab. Raporty techniczne 2016-2024
UBU lab. Raporty techniczne 2016-2024

Książka stanowi pokłosie niemal dekady prac prowadzonych w ramach założonego przez Piotra Mareckiego w 2016 roku na Uniwersytecie Jagiellońskim Laboratorium Twórczego Programowania. Działalność labu ma na polskim...czytaj dalej

Okładka - Źródła przewagi konkurencyjnej. przedsiębiorstw sektora MŚP produkujących meble w Polsce
Źródła przewagi konkurencyjnej. przedsiębiorstw sektora MŚP produkujących meble w Polsce
Mateusz Janas

W dobie globalizacji i intensywnej rywalizacji zdobycie przewagi rynkowej przez mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa staje się głównym zadaniem dla wielu branż, w tym sektora meblarskiego...czytaj dalej

Okładka - Eine holprige Reise durch die Landschaft der deutschen Präfixverben
Eine holprige Reise durch die Landschaft der deutschen Präfixverben
Henryk Mazepa

Wann hat ein Auto ein Tier umfahren und wann umgefahren? Werden Urlaubspläne durchgekreuzt oder durchkreuzt? Haben Betrüger das Gesetz übertreten oder übergetreten? Was kann unterschlagen und was untergeschlagen...czytaj dalej

Okładka - Wykłady z teorii wzrostu gospodarczego. Tom 1
Wykłady z teorii wzrostu gospodarczego. Tom 1

Monografia stanowi istotne wsparcie dla nowoczesnych metod w nauczaniu makroekonomii na poziomie zaawansowanym, ekonomii matematycznej czy teorii wzrostu gospodarczego. Może być także przyczynkiem do wskazania...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy