Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
Bill Stinnett

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci Zbuduj relacje z klientami Przeanalizuj proces zakupów Jednym z kluczowych elementów prowadzących...czytaj dalej

Okładka - 101 pomysłów na własną firmę
101 pomysłów na własną firmę
Corey Sandler, Janice Keefe

Czy myślałeś o otwarciu własnej firmy? A może już prowadzisz działalność? Jeśli tak, to poznałeś lub wkrótce poznasz typowe problemy świeżo upieczonych przedsiębiorców, takie jak brak środków, trudności z pozyskaniem...czytaj dalej

Okładka - Kreatywność i Ty. Droga do pomysłowości w pracy
Kreatywność i Ty. Droga do pomysłowości w pracy
Thomas Wieke

Obudź w sobie kreatywność Na brak twórczego zapału Na blokady konceptu w pracy i życiu codziennym Na stłumiony potencjał Pracodawca oczekuje od Ciebie bardziej oryginalnego myślenia? Przyjaciele domagają...czytaj dalej

Okładka - Rozwój zasobów ludzkich
Rozwój zasobów ludzkich
Jennifer Joy Matthews, David Megginson, Mark Surtees

Poznaj najlepsze praktyki i błędy dużych i małych firm w obszarze kultury organizacyjnej i zarządzania kadrami Nowe koncepcje rozwoju kadr: ucząca się firma, zarządzanie talentami, coaching, mentoring, zarządzanie...czytaj dalej

Okładka - Sztuka rozpoczynania 2.0
Sztuka rozpoczynania 2.0
Guy Kawasaki

Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do...czytaj dalej

Okładka - Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Alex Wipperfürth

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się --...czytaj dalej

Okładka - 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
Bob Nelson

Zadbaj o swoją pracę i karierę * Szukaj nowych rozwiązań -- myśl niekonwencjonalnie * Rozwijaj się i podnoś swoje kwalifikacje * Pogódź pracę z życiem rodzinnymNajwiększym błędem popełnianym przez...czytaj dalej

Okładka - Biznesplan od podstaw
Biznesplan od podstaw
Edward Blackwell

Rozpoczynanie przedsięwzięcia gospodarczego jest jak wyprawa do lasów tropikalnych w poszukiwaniu skarbu -- materialnego bogactwa i osobistej satysfakcji. Ale droga do tego skarbu jest pełna pułapek. Jeżeli...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy