Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Video marketing nie tylko na YouTube
Video marketing nie tylko na YouTube
Magdalena Daniłoś

Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania "Video marketing w polskich firmach" » Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste...czytaj dalej

Okładka - Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
Marek Różycki

Zbij zwierciadło handlowych złudzeń! Procesy sprzedaży i zakupu to jedne z tych procesów w biznesie, w których łatwo coś może pójść nie tak. Może zakończyć się dostarczeniem nie tego towaru czy usługi, jakich...czytaj dalej

Okładka - Klient w centrum uwagi: Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi: Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Robert Zych

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę...czytaj dalej

Okładka - Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
David Parmenter

Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji...czytaj dalej

Okładka - Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem
Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem
Laura Vanderkam

Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem? Co ludzie sukcesu robią w weekend? Co ludzie sukcesu robią w pracy? Praca zawodowa, życie codzienne, weekendy — czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym...czytaj dalej

Okładka - Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
Kamil Buliński

Prawda o sprzedaży Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy...czytaj dalej

Okładka - Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać
Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać
Brian Tracy, Sebastian Kotow

Myśl w stronę rozwoju Otaczająca nas rzeczywistość ewoluuje. Wiedza i technologia dają nowe możliwości i podpowiadają rozwiązania, o jakich nam się wcześniej nie śniło. Korzysta z nich jednak ułamek społeczeństwa...czytaj dalej

Okładka - Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Mark Anastasi

Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy