Witaj w magicznym świecie cyfrowych obrazów! Skoro zainteresowałeś się tą książką, to z pewnością już wiele słyszałeś o Photoshopie: że to program magiczny; że wprawny użytkownik potrafi wyczarować za pomocą...czytaj dalej
Część pierwsza książki jest rodzajem samouczka programowania. Prezentuje elementy języka C oraz oparte na klasach, dziedziczeniu i polimorfizmie rozszerzenia obiektowe właściwe dla C++. Takie konstrukcje...czytaj dalej
A więc chcesz poznać Internet i stworzyć własną stronę internetową? Żaden problem! Zapewne zastanawiasz się, jak długa będzie lista umiejętności, które powinieneś posiadać, by móc skorzystać z tej książki...czytaj dalej
Jest to praktyczna książka, która mówi o tym jak pisać programy w języku Java z użyciem standardowych wzorców projektowych. Książka składa się z serii krótkich rozdziałów, z których każdy opisuje jeden wzorzec...czytaj dalej
Publikacja jest szczegółową prezentacją wszystkich najważniejszych aspektów związanych z wykorzystaniem edytora graficznego Paint Shop Pro do przetwarzania obrazów rastrowych i obiektów wektorowych. Uwzględnia...czytaj dalej
PHP4 jest najnowszym wcieleniem PHP -- PHP Hypertext Preprocesor. Jest to język programowania przeznaczony do tworzenia dynamicznych, interaktywnych witryn WWW, który został wymyślony przez Rasmusa Lerdorfa...czytaj dalej
Podręcznik "Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne" jest przeznaczony dla początkujących użytkowników programu Mechanical Desktop 6. Materiał ćwiczeniowy zawarty w podręczniku jest tak skonstruowany,...czytaj dalej
Jeden z najpopularniejsych programów graficznych nie będzie już dla Ciebie żadną tajemnicą po przeczytaniu książki autorstwa Phyllis Davis. Ważne zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi Corela opatrzono...czytaj dalej