Wzięty przez zaskoczenie

Autor: AkFa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

wnością były przekorne, wyzywając go, aby znów pozwolił odruchowi zadziałać. Nie podda się tak łatwo. Nie będzie marionetką, nie będzie reagował na ich głupie zabawy. Harry nie będzie nim manipulować i chyba stało się to dla niego oczywiste, bo zachował większą odległość między ich twarzami. To, że ich półnagie ciała dotykały się, było już wystarczająco trudne.

– Co było dalej z Magiem? Mam nadzieję, że się uwolnił? – zapytał Harry, lekko ochrypłym głosem i Blake przełknął z trudem, jakby to w jego gardle nagle zaschło. Nie mogli oderwać od siebie spojrzenia, jakby spodziewali się po sobie najgorszego i chcieli być przygotowani na cios.

Evette roześmiała się.

– Nie całkiem. Wojownik ulegając w końcu swojemu pożądaniu praktycznie zniewolił Maga i zmusił do uległości – powiedziała ze złośliwym błyskiem w oku. Blake zamrugał zaskoczony, podrywając głowę i spoglądając na swoją przyjaciółkę. Intensywny rumieniec zalał jego całą twarz.

Nie, nie będzie się utożsamiał ze swoją postacią… nie, w najmniejszym nawet stopniu…

– Dlaczego mam dziwne wrażenie, że właśnie to będziesz chciała pokazać na okładce? – Harry zapytał podejrzliwie łupiąc okiem to na śmiejącą się fotografkę, to na lekko zawstydzonego Blake’a.

– Bo tego sobie zażyczyła autorka opowiadania. To ma znaczenie dla dalszej części serii – odparła jak gdyby nigdy nic. – Właśnie to będziemy robić jutro – dodała z szerokim uśmiechem, znów odchodząc, aby podłączyć swój ukochany aparacik do laptopa.

Blake nie wiedział czy Harry ma zamiar tak stać oparty o niego całą wieczność, ale jakoś nie czuł się na siłach, aby mu zwrócić uwagę. Na szczęście ten sam się zorientował i z przepraszającym uśmiechem oderwał się od piersi Blake’a, pozostawiając chłód w miejscu gdzie jeszcze przed chwilą było jego gorące ciało.

– Czy to znaczy, że chcesz abym pozował? – Harry podszedł do sprawnie przerzucającej nowe zdjęcia kobiety i z ciekawością próbował zajrzeć jej przez ramię. Ta z złośliwym uśmiechem pacnęła go w nagie ramię i pogroziła palcem, odganiając.

– Oczywiście, że tak. Gdybym miała, co do ciebie jakiekolwiek wątpliwości, to bym cię nie namawiała tak usilnie. Wiedziałam jednak, że będziesz pasował idealnie.

Blake stanął w pewnej odległości od nich i z utęsknieniem spoglądał na swój podkoszulek. Nie chciał jednak robić z siebie idioty. Niejednokrotnie przecież był do pasa rozebrany pracując na kolejnej budowie, umierając z gorąca. Czemu spojrzenie jednego, obcego człowieka nagle robiło taką różnicę?

– Do czego pasował? Do postaci Maga? – zapytał Harry zaskoczony, marszcząc jasne brwi lekko, nie do końca wiedząc, o czym mówiła kobieta.

– Nie. – Evette spojrzała mu w oczy poważnie i spokojnie, a później rzuciła ostrożne spojrzenie przez ramię na Blake’a. Wolno odwróciła ekran laptopa, aby był dobrze widoczny dla nich obu. – Do Blake’a.

Blake i Harry zszokowani spojrzeli na ich zdjęcie, niedowierzając wcale, że to ich przedstawiało.

Ich sylwetki skomponowały się idealnie. Ich wzrost i postura były jakby dopasowane do siebie. Praktycznie nie dotykali się w żaden erotyczny sposób, ale zdawało się jakby byli połączeni w jedną idealną całość.

Jednakże to ich wbite w siebie nawzajem spojrzenia sprawiły, że obu tym razem wyszła gęsia skórka. Chyba każdy włosek stał jak naelektryzowany na ich ciele, zmieniając ich w nadwrażliwe odbiorniki.

Ostrożne, jak gdyby pełne niepokoju i fascynacji spojrzenia mierzyły się na zdjęciu, jakby żaden z nich nie miał zamiaru ustąpić pola. To była walka na siłę woli. O ukrycie emocji i zachowanie pozo

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AkFa
Użytkownik - AkFa

O sobie samym: Pisarka z zamiłowaniem do czytania. Piszę i publikuję opowiadania i ebooki, poświęcone związkom i miłości mężczyzn (M/M). Moje opowiadania można przeczytać m.in na moim blogu www.akfa-dreamlandpress.blogpsot.com. Moje ebooki można nabyć na http://wydaje.pl/ebooks/show/826/Ile-jest-prawdy-w-prawdzie Zapraszam także wszystkich bardzo serdecznie na moją stronę internetową www.myspaceintheworld.wordpress.com Opinie i komentarze zawsze bardzo serdecznie widziane Pozdrawiam
Ostatnio widziany: 2014-01-22 12:04:28