Nowe oblicze Greya

Ocena: 4.36 (119 głosów)
opis
Inne wydania:
Wspaniała, interesująca historia o miłości i seksualnych preferencjach, granicach i ich przekraczaniu. Tom 3 zaczynamy od podróży poślubnej Christiana Greya i Any. Sielanka nie może trwać zbyt długo... Powrót do rzeczywistości nie jest miły. Obok wątku miłosnego rozwija się wątek kryminalny, którego można było się spodziewać po zakończeniu 2 tomu. Bohaterem tego akurat wątku jest Hyde, były przełożony Any. Jak się później dowiemy jest również powiązany z Christianem. Czytając pierwszy tom zastanawiałam się nad tym kto kogo bardziej zmieni i czy ten związek będzie miał swój happy end. Autorka mnie nie zawiodła. Rozbudziła fantazje, poszerzyła horyzonty. Może niektórym czytelnikom przywróciła wiarę w miłość.

Informacje dodatkowe o Nowe oblicze Greya:

Wydawnictwo: Sonia Draga
Data wydania: 2013-01-09
Kategoria: Romans
ISBN: 9788366661141
Liczba stron: 688
Tytuł oryginału: Fifty Shades Freed
Dodał/a opinię: Ewa Ziółkowska

więcej

POLECANA RECENZJA

Zobacz opinie o książce Nowe oblicze Greya

Kup książkę Nowe oblicze Greya

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Ślubuję ci być wierną partnerką w zdrowiu i chorobie, stać przy twym boku w dobrych czasach i tych złych, dzielić z tobą radość, ale i smutek. (...) Obiecuję bezwarunkowo cię kochać, wspierać cię w twych dążeniach i marzeniach, darzyć cię szacunkiem, śmiać się z tobą i płakać, dzielić swoje nadzieje i marzenia i przynosić pociechę, gdy zajdzie taka potrzeba. (...) I miłować cię do końca swoich dni.


Więcej

Nim zacznę biegać, muszę nauczyć się chodzić.


Więcej
Więcej cytatów z tej książki
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Dotyk marcepanowych marzeń
Katarzyna Majewska-Ziemba
Dotyk marcepanowych marzeń
Koniec mapy
S.J. Lorenc
Koniec mapy
Ostatnie zadanie
Grzegorz Kozera ;
Ostatnie zadanie
Smak zatracenia
Luna Zara Ray
 Smak zatracenia
Szafirowy płomień
Ilona Andrews ;
Szafirowy płomień
Silesius
Henryk Waniek ;
Silesius
Śladami Amber
Christine Leunens
Śladami Amber
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy