Trwają prace nad wyeliminowaniem zgłaszanych przez Was błędów i wprowadzeniem nowych funkcji w serwisie Granice.pl Od wdrożenia nowej szaty graficznej minął już ponad miesiąc. Co się zmieniło? Nad czym pracujemy?
Jakie zmiany planujemy wprowadzić w naszym serwisie?
- powiększenie ikony domku w menu górnym,
- prezentacja publicystyki, nowości i zapowiedzi wydawniczych na stronie głównej serwisu, prezentacja wyzwań czytelniczych na stronie głównej w wersji mobilnej serwisu,
- poprawienie prezentacji wyzwań czytelniczych na stronie głównej serwisu,
- poprawienie strony wyzwań czytelniczych, możliwość edycji wyzwania czytelniczego na dany rok,
- możliwość dodania książki do biblioteczki z poziomu listy książek lub wyników wyszukiwania,
- zmiany w panelu użytkownika: tworzenie avatara, zwijanie panelu użytkownika, wyświetlanie nowych wiadomości w skrzynce pocztowej, pogrubienie nieprzeczytanych wiadomości i poprawki w historii zamówień książek ze sklepiku, poprawne wyświetlanie wysłanych wiadomości wewnętrznych)
- nowa szata graficzna i funkcjonowanie sklepiku z książkami za punkty,
- ograniczenie dodawanych wierszy / opowiadań do 5 dziennie,
- wyświetlanie listy recenzji danego użytkownika,
- rozbudowanie możliwości sortowania książek w biblioteczce użytkownika (wg daty dodania do biblioteczki, wg daty przeczytania, alfabetycznie po tytule książki, alfabetyczne wg autora),
- filtrowanie książek w biblioteczce użytkownika (wydawnictwo, gatunki literackie, data wydania jak w dziale książki (tylko zamiast daty dziennej data roczna),
- wyświetlanie większej liczby książek na stronie biblioteczki,
- możliwość zmiany nazwy półki,
- poprawki w wyszukiwarce książek w biblioteczce,
- przywrócenie panelu dla moderatorów / bibliotekarzy, którzy będą mogli wprowadzać poprawki w naszej bazie danycho książkach (uzupełniać brakujące informacje i wgrywać brakujące okładki),
- poprawienie funkcjonowania forum w serwisie,
- przywrócenie funkcji poleć mi książki,
- prezentacja serii i cykli wydawniczych,
- wprowadzenie profili autorów,
- możliwość dodawania cytatów z książek,
- prezentacja różnych wydań danej książki,
- dyskusja nad rozszerzeniem skali ocen (1-10 zamiast 1-6)
- lista znajomych w profilu użytkownika
- poprawki na forum (m.in. lista podstron w danym wątku wyświetlana na górze strony)
Ostatnio wprowadzone poprawki i usprawnienia:
- wyświetlanie półek, na jakie została dodana dana książka w wersji mobilnej serwisu,
- poprawienie numeracji w serwisie (liczby porządkowe zaczynają się od zera, nie od jedynki na wszelkiego rodzaju listach)
- poprawienie kalendarza w działach „nowości" i „zapowiedzi"
- przywrócenie wyświetlania listy najpopularniejszych recenzji miesiąca,
- profile wydawców (możliwość zostania fanem wydawnictwa, wyświetlanie fanów i książek wydawnictwa w profilu wydawcy)
- jeśli chcecie oznaczyć jakiegoś użytkownika w swoim komentarzu czy poście na forum, wpiszcie @ i bez spacji zacznijcie wpisywać jego login, a następnie wybierzcie odpowiednią pozycję z listy. Jeśli to zrobicie, użytkownik ten zostanie powiadomiony o Waszej odpowiedzi,
- wyeliminowaliśmy pojawiającą się na urządzeniach mobilnych stronę polishmetod. Jeśli nadal zdarza się Wam ją zobaczyć podczas przeglądania naszego serwisu, koniecznie dajcie znać w komentarzu,
- wprowadziliśmy panel edycji wierszy i opowiadań,
- przywróciliśmy działanie poczty wewnętrznej - możecie już pisać do innych użytkowników naszego serwisu,
- przywróciliśmy wyświetlanie listy przyjaciół i poprawiliśmy tę funkcję w serwisie,
- działa wybieranie wydawcy z listy przy dodawaniu książki
- wszystkie książki powinny już wyświetlać się na Waszych półkach w wirtualnej biblioteczce,
- jeśli jakiś fragment informacji o książce (na przykład nazwisko tłumacza) nie jest wypełniony w naszej bazie danych, dane pole nie wyświetla się w formatce,
- przywróciliśmy dodawanie tekstów publicystycznych i filmów do działu tv,
- w panelu użytkownika w opcji historia punktów znajdziecie już informację, za jakie aktywności możecie otrzymać punkty w naszym portalu,
- przywróciliśmy punkty za komentowanie tekstów w naszym serwisie,
- naprawiliśmy wyświetlanie okładek w Waszych biblioteczkach,
- przyznaliśmy punkty za zaproponowane przez Was zmiany / zgłoszone błędy.
Jeśli zgłaszaliście jakąś propozycję zmiany / błąd, lecz nie znalazły się one na naszej liście, koniecznie odezwijcie się w komentarzach do tego tekstu. Mogło się zdarzyć, że jakiś pomysł zanotowaliśmy, ale w ferworze pracy po prostu nam umknął. Czekamy też na wszelkie propozycje nowych funkcji czy poprawek. Na bieżąco będziemy informować Was o wprowadzanych zmianach.
Raz jeszcze przy tej okazji chcemy najmocniej przeprosić Was za wszystkie niedogodności. Jeśli jakaś inna zmiana lub błąd doskwiera Wam w sposób wyjątkowy - również będziemy wdzięczni za uwagi, przesuniemy daną pozycję wyżej na liście priorytetów.
Tradycyjnie prosimy Was o testy i komentarze. Wszystkie Wasze propozycje czytamy i notujemy, część z Was nagrodziliśmy też już punktami za zgłoszenie najważniejszych błędów, część z Was punkty otrzyma wkrótce.
Koniecznie napiszcie, czego Wam brakuje, co sprawiłoby, że z naszego portalu korzystalibyście jeszcze chętniej. Wiemy też, że dla wielu z Was Granice.pl są portalem „drugiego wyboru". Napiszcie - dlaczego? Czego nam jeszcze brakuje? Szczerze i od serca. Będziemy wdzięczni za wszystkie uwagi i głosy - nawet te bardzo krytycznie. Postaramy się także nagrodzić je. I nie będzie miało znaczenia, czy Wasza opinia była pozytywna, czy też negatywa - skupimy się po prostu na tym, ile z niej mogliśmy się nauczyć.