Tradycyjnie w grudniu Sala Kongresowa w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie gościła laureatów konkursu "Przedsiębiorstwo Fair Play". Tym razem był to finał X jubileuszowej edycji, w której wzięło udział 776 firm z całej Polski.
Już po raz ósmy wystartował w tym konkursie Dom Wydawniczy REBIS z Poznania. Tym razem zostaliśmy wyróżnieni Złotym Laurem Przedsiębiorstwa FAIR PLAY za ośmiokrotny udział w programie i uzyskanie certyfikatu oraz tytułu "Przedsiębiorstwa Fair Play". Nagrodę z rąk organizatorów odebrała wiceprezes firmy - Grażyna Szponder.
Organizatorem konkursu jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej. Idea programu "Fair Play" kierowana jest do
przedsiębiorców prowadzących swoją działalność w myśl zasad szeroko pojętej etyki. Nagradzane w konkursie firmy swoimi działaniami i dobrą kondycją finansową udowadniają, że prowadzenie przedsiębiorstwa zgodnie z zasadami fair play nie tylko nie wpływa negatywnie na kondycję firmy, lecz wręcz przeciwnie - dzięki pozytywnemu oddźwiękowi społecznemu, jasnym zasadom postępowania z klientami, kontrahentami i pracownikami przynosi wymierne zyski, również finansowe.
Już po raz ósmy wystartował w tym konkursie Dom Wydawniczy REBIS z Poznania. Tym razem zostaliśmy wyróżnieni Złotym Laurem Przedsiębiorstwa FAIR PLAY za ośmiokrotny udział w programie i uzyskanie certyfikatu oraz tytułu "Przedsiębiorstwa Fair Play". Nagrodę z rąk organizatorów odebrała wiceprezes firmy - Grażyna Szponder.
Organizatorem konkursu jest Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej. Idea programu "Fair Play" kierowana jest do
przedsiębiorców prowadzących swoją działalność w myśl zasad szeroko pojętej etyki. Nagradzane w konkursie firmy swoimi działaniami i dobrą kondycją finansową udowadniają, że prowadzenie przedsiębiorstwa zgodnie z zasadami fair play nie tylko nie wpływa negatywnie na kondycję firmy, lecz wręcz przeciwnie - dzięki pozytywnemu oddźwiękowi społecznemu, jasnym zasadom postępowania z klientami, kontrahentami i pracownikami przynosi wymierne zyski, również finansowe.
REKLAMA