Poznaliśmy wyniki szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR (Klubu Twórców Reklamy) 2009. Jest to największy w Polsce konkurs branży reklamowej. Wśród zwycięzców znalazł się wydany przez Egmont Polska album Moherowe sny autorstwa Krzysztofa Gawronkiewicza i Dennisa Wojdy. Twórcom serdecznie gratulujemy kolejnego sukcesu!
Przewodniczącym jury konkursu jest co roku inny, zaproszony z zagranicy, cieszący się uznaniem środowiska Dyrektor Kreatywny. W tym roku zwycięzców wybrało 190-osobowe jury pod przewodnictwem Matiasa Palm-Jensen, creative presidenta szwedzkiej agencji Farfar, należącej do grupy Isobar. Uczestnicy mogli zgłaszać swoje prace w 10 kategoriach. Na konkurs wpłynęło łącznie 594 zgłoszeń, wręczono 21 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki. Moherowe sny otrzymały złoty medal w kategorii ILUSTRACJA. Konkurencja była olbrzymia, tym bardziej cieszy sukces twórców albumu.
O komiksie:
Moherowe sny to tytuł drugiego tomu znanej i popularnej serii o miasteczku Mikropolis. Album wydany po raz pierwszy w 2003 r. zyskał uznanie zarówno wśród czytelników, jak i krytyków, czego dowodem są zdobyte liczne nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Komiksowym w Łodzi (Grand Prix, Nagroda Publiczności, Najlepszy Scenariusz). W roku ukazania się komiks otrzymał nagrodę Koraka za najlepszy album polski oraz nominację do Nagrody Pegaza w kategorii Sztuka. Teraz do tych sukcesów dołączył złoty medal w szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2009.
Seria komiksowa Mikropolis jest publikowana od 1994 r. w licznych gazetach
i magazynach (m.in. Gazeta Wyborcza, Aktivist, Exklusiv, Fluid, Meble, The Cut). Doczekała się dwóch wydań książkowych i zyskała dużą rzeszę fanów – należy do najbardziej znanych współczesnych polskich komiksów. Dennis Wojda (scenarzysta)
i Krzysztof Gawronkiewicz (rysownik) pracują aktualnie nad trzecim albumem z serii Mikropolis pt. Terra incognita.
Więcej na:
http://mikropolis.com.pl/
www.egmont.pl
Przewodniczącym jury konkursu jest co roku inny, zaproszony z zagranicy, cieszący się uznaniem środowiska Dyrektor Kreatywny. W tym roku zwycięzców wybrało 190-osobowe jury pod przewodnictwem Matiasa Palm-Jensen, creative presidenta szwedzkiej agencji Farfar, należącej do grupy Isobar. Uczestnicy mogli zgłaszać swoje prace w 10 kategoriach. Na konkurs wpłynęło łącznie 594 zgłoszeń, wręczono 21 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki. Moherowe sny otrzymały złoty medal w kategorii ILUSTRACJA. Konkurencja była olbrzymia, tym bardziej cieszy sukces twórców albumu.
O komiksie:
Moherowe sny to tytuł drugiego tomu znanej i popularnej serii o miasteczku Mikropolis. Album wydany po raz pierwszy w 2003 r. zyskał uznanie zarówno wśród czytelników, jak i krytyków, czego dowodem są zdobyte liczne nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Komiksowym w Łodzi (Grand Prix, Nagroda Publiczności, Najlepszy Scenariusz). W roku ukazania się komiks otrzymał nagrodę Koraka za najlepszy album polski oraz nominację do Nagrody Pegaza w kategorii Sztuka. Teraz do tych sukcesów dołączył złoty medal w szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2009.
Seria komiksowa Mikropolis jest publikowana od 1994 r. w licznych gazetach
i magazynach (m.in. Gazeta Wyborcza, Aktivist, Exklusiv, Fluid, Meble, The Cut). Doczekała się dwóch wydań książkowych i zyskała dużą rzeszę fanów – należy do najbardziej znanych współczesnych polskich komiksów. Dennis Wojda (scenarzysta)
i Krzysztof Gawronkiewicz (rysownik) pracują aktualnie nad trzecim albumem z serii Mikropolis pt. Terra incognita.
Więcej na:
http://mikropolis.com.pl/
www.egmont.pl
REKLAMA