Popularna sieć restauracji z szybkim jedzeniem rozpoczyna nową akcję promocyjną. Tym razem w ramach świątecznej kampanii rozda dzieciom ponad 500 tysięcy książeczek o świętach.
W listopadzie bieżącego roku popularna sieć restauracji typu fast food rozpoczęła nową kampanię reklamową związaną z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia.
Czytaj także: McDonald’s z książkami w ofercie
W wideoklipie opublikowanym na YouTubie i w telewizji przedstawiona została historia dziewczynki, która, w momencie odrzucenia przez starszą siostrę, zaczyna czerpać radość ze świąt dzięki swojemu… zwierzakowi. Film można zobaczyć poniżej.
Teraz wiadomo już, że oprócz kampanii telewizyjnej, McDonalds rozda także książeczki ze świątecznymi przygodami. W roli głównej pojawi się znany już z filmu renifer i dziewczynka Ellie.
Łącznie McDonald’s rozda ponad 500 tysięcy książeczek i to całkowicie za darmo. Co jednak ciekawe, żeby otrzymać tytuł, nie trzeba wybierać się na zakupy do którejś z restauracji sieci. Uruchomiono bowiem specjalną stronę internetową reindeerready.co.uk/storybook – wypełniając na niej swoje dane teleadresowe, pozwalamy, by McDonald’s przysłał nam na swój koszt darmową książkę dla dzieci.
Zgłoszenie na stronie można dokonać do końca grudnia, a książka do czytelników dotrze w ciągu miesiąca od momentu zamówienia. Na jeden adres przypada jedynie jedna książka, a ich pula – pół miliona – jest ograniczona. Gdy przepadnie możliwość otrzymania powieści w wersji papierowej, bezpłatnie można pobrać ebooka na czytnik lub audiobooka w wersji MP3.
Niestety, akcja została stworzona przez brytyjski oddział McDonald’s i obecnie dostępna jest jedynie dla czytelników z Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Czy sądzicie, że podobna akcja sprawdziłaby się też w Polsce?