Legimi wchodzi na rynek papierów wartościowych. Ta zmiana w formie organizacyjnej spółki związana jest z poszukiwaniem nowych udziałowców i… aktualizacją dotychczasowego Legimi do Legimi 3.0.!
Od pewnego czasu wiadomo już, że Legimi rozwija swoją działalność. Jakiś czas temu pisaliśmy, że Legimi wchodzi na rynek niemiecki. Teraz szukają udziałowców dla swojej spółki akcyjnej i… odświeżają interfejs swojej usługi.
-> Czytaj także: Legimi na niemieckim rynku. Wykupili udział w niemieckim Readfy!
O tym, jak wyglądać będzie „nowe Legimi”, dowiadujemy się z prezentacji dla inwestorów. Choć zmian jest niewiele dla aplikacji na małe ekrany, to trochę inaczej wygląda strona dla komputerów.
Legimi 3.0. – bo tak nazwany został nowy layout usługi – stawia na minimalizm. Następuje zmiana kolorystyki na nowy, łagodniejszy odcień zieleni. Widoczny jest także nowy logotyp Legimi. Nowy, bezszeryfowy krój pisma zastępuje dotychczasową czcionkę z szeryfami.
Od pewnego czasu na polskim rynku dostępna jest inna, konkurencyjna usługa – Empik Go. O usługach abonamentowych Empiku pisaliśmy m.in. tutaj.
Co sądzicie o tych zmianach? Korzystacie z Legimi?