|
Śpiewnik - teraz z dwiema płytami CD!
Zachwatowicz-Jasieńska Katarzyna
Śpiewnik zawiera wybór 51 popularnych piosenek, wraz z zapisem nutowym oraz kolorowymi ilustracjami Kazimierza Wiśniaka. Wśród zaproponowanych piosenek możemy znaleźć m.in. Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misie, Krakowiaczek jeden, Bajka iskierki, Mam chusteczkę haftowaną... więcej
|
|
2. Zeszyt ćwiczeń dla szkół muzycznych. Klasa 1
Małgorzata Chowaniec
Wewnątrz znajdują się znaki muzyczne do wypełniania przez dzieci, pełny zakres określeń teoretycznych i muzycznych obowiązującego programu nauczania, propozycje różnych form realizacji ćwiczeń melodyczno-rytmicznych, a także - w atrakcyjnej formie - zbiór dyktand melodycznych, rytmicznych, trójdźwiękowych i interwałowych. Całość dopełniają muzyczne rebusy i krzyżówki... więcej
|
|
3. Zrozumieć Montessori. Czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka
Miksza Małgorzata
Przedmiotem rozważań książki jest zaprezentowanie kluczowych pojęć tworzących podstawy teorii pedagogicznej Marii Montessori. Podjęto zatem przede wszystkim zagadnienie wyjaśnienia rozumienia wychowania przez M. Montessori przy uwypukleniu koncepcji rozwoju dziecka i środowiska edukacyjnego... więcej
|
|
4. Ćwiczenia dla jąkających się i nie tylko
Monika Lubina
Książka będzie wartościową pomocą dla wszystkich borykających się z jąkaniem i pracujących z nimi logopedów. Zgromadzony materiał można wykorzystać także w terapii wad wymowy, zwłaszcza starszych uczniów czy dorosłych, a także wszystkich, którzy z racji swojego zawodu pragną ćwiczyć płynne wypowiadanie się. Dodatkowym atutem publikacji są ilustracje autorstwa Agaty Fuks i Piotra Olszówki... więcej
|
|
5. Wierszyki zróżnicowane na opozycje głosek: dentalizowanych dźwięcznych – bezdźwięcznych w–f – ch, k–g – t–d, r – l
Monika Lubina
Na książkę składa się 100 wierszyków, które stanowią czwartą część cyklu pomagającego dzieciom utrwalić nowo poznane głoski i zróżnicować je z tymi, którymi początkowo je zastępowały. Każdy przypomina sobie, jak znajome dzieci po nauczeniu się głoski [r] zastępowały nią głoskę [l], mówiąc na przykład „rarka”. Podobnie niektóre dzieci po utrwaleniu głoski [sz] wypowiadają np. słowo „szok” zamiast „sok”... więcej
|
|
6. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek... Wszystkie części (10 zeszytów ćwiczeń w jednym komplecie)
Krzysztoszek Grażyna, Piszczek Małgorzata
Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy poszczególnych głosek w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i zdaniach oraz w opozycji bezdźwięczna-dźwięczna. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w w. przedszkolnym i młodszym szkolnym... więcej
|
|
7. Bajki terapeutyczne
Hanna Szaga
,,Bajki terapeutyczne" Hanny Szagi są przekonujące przede wszystkim dlatego, że ich autorka zna temat z własnej praktyki zawodowej - jest doświadczoną polonistką, bibliotekarką oraz nauczycielką prowadzącą zajęcia z zakresu bajkoterapii... więcej
|
|
8. Zeszyt ćwiczeń dla szkół muzycznych. Klasa 2
Małgorzata Chowaniec
Nowością są nuty leżące na liniach dodanych górnych i dolnych, wprowadzenie pojęcia metrum, dwugłosu melodyczno-rytmicznego. Nowe są gamy G i F dur. Zeszyt wzbogaca słownictwo muzyczne, umożliwia poznanie nowych grup rytmicznych, a także rozwija problem grupowania nut w taktach od 2 do 6. Dyktanda, rebusy i krzyżówki uatrakcyjniają realizację programu nauczania, kształcenia, słuchu i zasad muzyki... więcej
|
|
9. Kwestionariusz badania mowy
Grażyna Bilewicz, Brygida Zioło
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Składa się z obrazków, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka... więcej
|
|
10. Moc jest w Nas. Bajki terapeutyczne dla dzieci i ich rodziców
Kamila Zdanowicz-Kucharczyk
Książka powstała, aby pomóc rodzicom, nauczycielom, a także terapeutom w rozmowie z dziećmi na temat nękających ich trudności. Bajka terapeutyczna może być dobrym początkiem konwersacji, zastanowienia się, jak można poradzić sobie z danym problemem, ale także pomóc opiekunom w dostrzeżeniu dziecięcych trudności... więcej
|