Czas stał się dziś jedną z największych wartości. Każdego dnia starasz się upchnąć w dwudziestu czterech godzinach tak wiele czynności, ile tylko się da, a mimo to zawsze coś zostaje przełożone na następny dzień. Efektywna organizacja dnia to klucz do Twojego sukcesu, a co za tym idzie, także do wydajniejszej pracy, zmniejszenia stresu i większej satysfakcji zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
Koniec z marnowaniem Twoich cennych minut! Nikt nie będzie szanował Twojego czasu, jeśli Ty nie zaczniesz go szanować. Rozmowy telefoniczne, wiadomości w skrzynce poczty elektronicznej, spotkania, zebrania, nawet Twoje biurko... wszystkie te elementy da się uporządkować w taki sposób, by nie pożerały Twojego czasu, ale stały się sprzymierzeńcem w codziennej walce, jaką toczysz w biurze i domu.
Metody działania w sytuacji, gdy: musisz znaleźć czas na sytuacje nieprzewidziane i niezaplanowane; Twoi współpracownicy rozpraszają Cię i przeszkadzają w pracy; technologia zaczyna Ci utrudniać pracę, zamiast ją upraszczać; zebrania, w których bierzesz udział, są zbyt czasochłonne; konieczna jest decyzja dotycząca delegowania zadań.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-10-21
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 192
Chcę przeczytać,