Zarządzanie od podstaw podręcznik akademicki

Ocena: 0 (0 głosów)

Podręcznik jest adresowany do studentów i absolwentów studiów wyższych (niezależnie od kierunku) zainteresowanych wiedzą o zarządzaniu. Może być wykorzystywany przez wykładowców podstaw organizacji i zarządzania na wszystkich kierunkach studiów oraz na studiach podyplomowych.

Podręcznik wychodzi naprzeciw pilnym potrzebom dostarczenia studentom i kadrze zarządzającej zasobu niezbędnej wiedzy prezentującej problemy zarządzania w ujęciu i strukturze tematycznej dostosowanej do czasów współczesnych. Autorzy opierają swój pomysł na koncepcji zasobowej i koncepcji równowagi przedsiębiorstwa, co jest zgodne ze światowym stanem wiedzy w tym obszarze.

prof. zw. dr hab. Ryszard Borowiecki, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

Autorzy zrywają z dotychczasową tradycją pisania podręczników z zarządzania, w której dominowało podejście ewolucyjne, przez zastąpienie go podejściem zasobowym. Taki sposób prezentacji problemów zarządzania uczy spojrzenia holistycznego, przy którym łatwiej dostrzec ich wzajemne zależności. Jest to zatem podejście nie tylko nowoczesne, ale co w tym wypadku szczególnie istotne zwiększające efektywność procesu dydaktycznego.

prof. dr hab. Czesław Sikorski, Uniwersytet Łódzki

 

Informacje dodatkowe o Zarządzanie od podstaw podręcznik akademicki:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2008 (data przybliżona)
Kategoria: Podręczniki
ISBN: 8360501580
Liczba stron: 493
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Zarządzanie od podstaw podręcznik akademicki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy