Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości

Ocena: 0 (0 głosów)

Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z ,,tymi innymi". Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole, czy w wielkiej korporacji, czy jesteś prezesem czy kurierem, twoi współpracownicy potrafią zepsuć smak każdego sukcesu - jak kwaśne mleko w kawie.

Per Henrik Stenstrom na co dzień prowadzi wykłady na temat życia w pracy. Zauważył bowiem, że w środowisku pracy przyjmujemy różne role, tak jak w życiu. Na podstawie wieloletnich obserwacji udało mu się stworzyć klasyfikację szczególnie irytujących pracowników, których podzielił na siedem kategorii: od Gwiazdy po Pasażera na gapę. Dokonuje analizy tych typów osobowości i doradza, w jaki sposób można ich spacyfikować, aby współpraca była owocna, a pierwsza poranna kawa stała się przyjemnym biurowym rytuałem.

Informacje dodatkowe o Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości:

Wydawnictwo: Wielka Litera
Data wydania: 2021-10-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788380326736
Liczba stron: 256
Tytuł oryginału: Irritered Kollegen

Tagi: Samodzielne rozwiązywanie problemów i rozwój osobisty bóg

więcej

Kup książkę Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Z kim ja muszę pracować?! Instrukcja obsługi trudnych osobowości - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy