Thinking German Translation

Ocena: 0 (0 głosów)
Thinking German Translation, Second Edition, is a comprehensive practical course in translation for advanced students of German, which focuses on improving translation quality whilst clarifying the theoretical issues involved. This second edition brings the course up-to-date, and has been fully reworked to give clearer explanations of key terms and include revised chapters on genre, compensation and revision and editing. Based on detailed analysis of translations problems, Thinking German Translation features new material taken from a wide range of sources, including: * business and politics* press and publicity* engineering* tourism* literary and consumer-oriented texts. Addressing a variety of translation issues such as cultural differences, and register and dialect, Thinking German Translation is essential reading for all students wishing to perfect their translation skills. It is also an excellent foundation for those considering a career in translation. A tutor’s handbook for this course, giving guidance on teaching methods and assessment, is also available in PDF format from the Routledge website.

Informacje dodatkowe o Thinking German Translation:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Języki obce
ISBN: 978-0-415-34146-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Thinking German Translation

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Thinking German Translation - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy