Sprzedawanie jest sztuką

Ocena: 0 (0 głosów)

Artur Dłubak - absolwent między innymi zarządzania przedsiębiorstwem na Fernakademie w Hamburgu, marketingu i sprzedaży w WSHiFM w Warszawie oraz MALIC na York St John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie Coca-cola / IGA w Atlancie. Od ponad 20 lat w sprzedaży sieciowej i dystrybucji FMCG/DIY, produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Praktyka w sprzedaży, produkcji, dystrybucji, supply chain oraz ogólnym zarządzaniu przedsiębiorstwem zdobyta na 4 kontynentach w środowisku zarówno małych firm, jak i dużych korporacji.

Pełnione funkcje: dyrektor hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu, eksportu, dyrektor generalny w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok, Dixy, Kreisel GmbH, Megapolis Group, IGA Russia, Barlinek Rosja.

Artur jest aktywny w konsultingu biznesowym, zarządzaniu start-upami oraz projektami optymalizacji firm od ponad 15 lat. Wyznaje zasadę, iż nie ma rzeczy niemożliwych, a firmy są na tyle skuteczne, na ile kompetentni są w nich ludzie. Nie ma litości dla ignorancji, przerostu formy nad treścią, niespójnych strategii biznesowych, mizernej sztuki operacyjnej i chaotycznej taktyki. Specjalizuje się w wyciąganiu firm z kłopotów, zarówno na rynkach eksportowych, jak i na terenie Polski - zwłaszcza tych, których misja, wizja i wartości nie przystają do uwarunkowań rynkowych.

Artur szczególnie pasjonuje się rozwojem kompetencji handlowych sił sprzedaży oraz sztuką perswazji i negocjacji.

Jako trener i coach Artur od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry menedżerskiej, m.in. pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian oraz kształceniu liderów. Prowadzi szkolenia w języku polskim, rosyjskim i angielskim, dla większości sektorów biznesu, a działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę menedżerów wszystkich szczebli zarządzania.

Życiowe pasje: gitara, snowboard, windsurfing, rozwój osobisty.

Informacje dodatkowe o Sprzedawanie jest sztuką:

Wydawnictwo: Poligraf
Data wydania: 2020-01-31
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788381592369
Liczba stron: 106

Tagi: bóg Biznes i zarządzanie

więcej

Kup książkę Sprzedawanie jest sztuką

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sprzedawanie jest sztuką - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy