Sprzedawanie jest sztuką

Ocena: 0 (0 głosów)

Artur Dłubak - absolwent między innymi zarządzania przedsiębiorstwem na Fernakademie w Hamburgu, marketingu i sprzedaży w WSHiFM w Warszawie oraz MALIC na York St John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie Coca-cola / IGA w Atlancie. Od ponad 20 lat w sprzedaży sieciowej i dystrybucji FMCG/DIY, produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Praktyka w sprzedaży, produkcji, dystrybucji, supply chain oraz ogólnym zarządzaniu przedsiębiorstwem zdobyta na 4 kontynentach w środowisku zarówno małych firm, jak i dużych korporacji.

Pełnione funkcje: dyrektor hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu, eksportu, dyrektor generalny w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok, Dixy, Kreisel GmbH, Megapolis Group, IGA Russia, Barlinek Rosja.

Artur jest aktywny w konsultingu biznesowym, zarządzaniu start-upami oraz projektami optymalizacji firm od ponad 15 lat. Wyznaje zasadę, iż nie ma rzeczy niemożliwych, a firmy są na tyle skuteczne, na ile kompetentni są w nich ludzie. Nie ma litości dla ignorancji, przerostu formy nad treścią, niespójnych strategii biznesowych, mizernej sztuki operacyjnej i chaotycznej taktyki. Specjalizuje się w wyciąganiu firm z kłopotów, zarówno na rynkach eksportowych, jak i na terenie Polski - zwłaszcza tych, których misja, wizja i wartości nie przystają do uwarunkowań rynkowych.

Artur szczególnie pasjonuje się rozwojem kompetencji handlowych sił sprzedaży oraz sztuką perswazji i negocjacji.

Jako trener i coach Artur od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry menedżerskiej, m.in. pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian oraz kształceniu liderów. Prowadzi szkolenia w języku polskim, rosyjskim i angielskim, dla większości sektorów biznesu, a działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę menedżerów wszystkich szczebli zarządzania.

Życiowe pasje: gitara, snowboard, windsurfing, rozwój osobisty.

Informacje dodatkowe o Sprzedawanie jest sztuką:

Wydawnictwo: Poligraf
Data wydania: 2020-01-31
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788381592369
Liczba stron: 106

Tagi: bóg Biznes i zarządzanie

więcej

Kup książkę Sprzedawanie jest sztuką

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sprzedawanie jest sztuką - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy