Retail Graphics

Ocena: 0 (0 głosów)
Analysts suggest that retailers have four key weapons in their fight to survive and win in their highly competitive world: logistical strength, brand power, customer service and store environment. This title explores how retailers use graphics in particular to build and maintain a brand profile, support customer services and integrate with the whole store experience. Using examples of different types of retail graphics (exterior, interior signage, merchandizing and display to name but a few) and case studies from a diverse spectrum of retail sectors, it shows how graphics are used in an extremely diverse and highly creative manner. Featuring the work of some of the best designers from around the world, the volume should inspire retailers, designers and students alike, as well as anyone interested in this area of the retail world. It has been designed as a stimulating introduction to those new to the subject and as a thought-provoking inspiration to those already working in the discipline.

Informacje dodatkowe o Retail Graphics:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-2-88046-766-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Retail Graphics

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Retail Graphics - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy