Re-thinking History

Ocena: 0 (0 głosów)
History means many things to many people. But finding an answer to the question 'What is history?' is a task few feel equipped to answer nowadays. And yet, at the same time, history has never been more popular - whether in the press, on the television or at the movies. In understanding our present it seems we cannot escape the past. So if you want to explore this tantalising subject, where do you start? What are the critical skills you need to begin to make sense of the past? Keith Jenkins' book is the perfect introduction. In clear, concise prose it guides the reader through the controversies and debates that surround historical thinking at the present time, and offers readers the means to make their own discoveries.

Informacje dodatkowe o Re-thinking History:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-415-30443-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Re-thinking History

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Re-thinking History - opinie o książce

Inne książki autora
Planning & Housing in Developing Countries
Jenkins0
Okładka ksiązki - Planning & Housing in Developing Countries

Written specifically as a teaching text and authored by a team of leading academics in the field, this is the first book to bring together the key issues...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy