Zawód: reporterka.
Cel: stworzenie raportu o gender w Polsce. Pierwszego, gruntownego, opartego wyłącznie na faktach, niestronniczego.
Metoda: operacyjna. Przeniknąć do środowiska, wziąć udział w zajęciach dydaktycznych, warsztatowych i kulturalnych, poznać metody finansowania, opisać wysiłki legislacyjne.
Efekt: niniejsza publikacja.
W Raporcie znajdziesz m.in.:
• Wykłady Gender Studies IBL Polskiej Akademii Nauk – relacja uczestnika
• Opis genderowych imprez kulturalnych
• Genderowe pomysły edukacyjne
• Zmiany prawa w Polsce i Europie wdrażane za przyczyną genderystów
• Wykaz uczelni prowadzących zajęcia z gender
• Źródła finansowania ruchu gender
• Słownik terminów genderowych
Wydawnictwo: Fronda
Data wydania: 2014-10-27
Kategoria: Publicystyka
ISBN:
Liczba stron: 368
Język oryginału: polski
Ocena: 5, Przeczytałam,
O gender raz jeszcze.
Kolejna nieodzowna i pożyteczna publikacja poświęcona tej osobliwości. Tym razem ''byka za rogi" wzięła dziennikarka tygodnika ,,Do Rzeczy". Główną ambicją autorki było uczciwe, bezstronne i rzeczowe przedstawienie raportu o tym zjawisku w naszym kraju.
Zawód: reporterka.
Cel: stworzenie raportu o gender w Polsce. Pierwszego, gruntownego, opartego wyłącznie na faktach, niestronniczego.
Agnieszka Niewińska zapisała się na zajęcia gender studies. Uczestniczyła w warsztatach, programach. Przyjrzała się metodom finansowania tego typu zajęć.
Metoda: operacyjna. Przeniknąć do środowiska, wziąć udział w zajęciach dydaktycznych, warsztatowych i kulturalnych, poznać metody finansowania, opisać wysiłki legislacyjne.
Efekt: niniejsza publikacja.
Otrzymujemy rys genderowych spotkań towarzyskich, spis uczelni, które organizują konwersatoria, wykłady, seminaria w tej materii. Z kart książki dowiadujemy się, kto sponsoruje i finansuje tę działalność. Publicystka demaskuje zapędy ''genderowców" w zakresie edukacji, prawa. Na końcu raportu zamieszczono słownik kluczowych terminów.
Raport o Gender w Polsce zawiera też poglądy i przekonania oświeconych i postępowych członków UE, którzy lepiej wiedzą jak powinna wyglądać rodzina, małżeństwa. Wprowadzenie tej pseudonauki służy uwierzytelnianiu i autoryzowaniu postulatów, założeń odmiennych od tradycyjnych przekonań.