Qualitative Marketing Research

Ocena: 0 (0 głosów)
Aimed at both graduate and undergraduate students majoring in business administration and in other fields of social sciences, Qualitative Marketing Research unpacks the emerging cultural approach in the field of marketing and consumer research and provides an interesting and informed study for anyone interested in cultural approaches to economic and social theory. The book also provides insights for MBA students and other business professionals who work in the field of marketing, advertising, media planning and qualitative market research, offering methodological resources for keeping professional skills up to date and help with designing and conducting relevant and skillful market research which is sensitive to the cultural dynamics of the marketplace behaviour.

Informacje dodatkowe o Qualitative Marketing Research:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-1-4129-0381-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Qualitative Marketing Research

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Qualitative Marketing Research - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy