"W prezentowanej książce autor podjął się problematyki zarządzania, szczególnie akcentując znaczenie psychologii podstawowej i społecznej. Z pewnością zagadnienia zarządzania, rozwijane głównie na wydziałach ściśle związanych z ekonomią, w swojej istocie odnoszą się do treści psychologicznych w tak zwanym wąskim znaczeniu, którego przedmiotem są wewnętrzne procesy poznawcze, emocjonalne i motywacyjne człowieka, oraz w znaczeniu szerokim, analizującym zachowanie się człowieka w zewnętrznym kontekście społecznym (...) recenzowana książka słusznie podkreśla kluczowe znaczenie psychologii w dziedzinie badań należących do nauk ekonomicznych. Tak podstawowe procesy psychologiczne, przedstawione w pierwszej części książki, jak i społeczne w drugiej, są niezmiernie ważne w skutecznym zarządzaniu." - Prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie.
Informacje dodatkowe o Psychologiczne i socjologiczne aspekty zarządzania:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-7387-154-3
Liczba stron: 204
Sprawdzam ceny dla ciebie ...