Nikogo nie trzeba przekonywać, że zaangażowanie i aktywność nauczycieli jest zawsze istotna z uwagi na specyfikę pracy pedagogicznej. Jednak w okresie przemian jest wręcz konieczna. Wiąże się z podejmowaniem nowych wyzwań, weryfikowania i modyfikowania postaw, zmian koncepcji pracy dydaktyczno-wychowawczej, rozwijania własnego warsztatu badawczego. Autorka prezentuje wyniki badań w grupach nauczycieli, którzy przejawiają ponadprzeciętne zaangażowanie i są animatorami, liderami zmian w miejscu pracy i środowisku lokalnym.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Data wydania: 2013-08-07
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN:
Liczba stron: 382
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy...
Przeczytane:2014-02-15, Ocena: 6, Przeczytałam, 52 książki 2014,