Płynność zatrudnienia

Ocena: 0 (0 głosów)
Wysokiego poziomu fluktuacji personelu często nie rozpatruje się w kategoriach problemu. Nierzadko organizacje dokładają jedynie starań, by zatrzymywać tych nielicznych pracowników, którzy odznaczają się szczególnie wysoką efektywnością i mają niezwykle duży wkład w osiąganie celów firmy. Inaczej do tego zagadnienia podchodzi autor książki, uznając, że fluktuacja pracowników zawsze jest szkodliwa dla organizacji. Każde bowiem niepożądane odejście pracownika z firmy uszczupla jej cenne zasoby o człowieka, w którego zainwestowała ona swój czas i środki.Korzystając z doświadczeń, które zdobył, pracując jako menedżer ds. zarządzania zasobami ludzkimi, autor pomaga znaleźć odpowiedź na pytania:- dlaczego ludzie decydują się odejść z organizacji,- jakie są koszty tego zjawiska,- co można zrobić, by ograniczyć skalę fluktuacji.Opisane w książce środki, które można wykorzystać, aby obniżyć poziom płynności zatrudnienia, dotyczą takich obszarów, jak:- wynagrodzenie i świadczenia dodatkowe,- szkolenia i rozwój pracowników,- warunki pracy,- rekrutacja i selekcja,- zarządzanie pracownikami.Książka jest przydatnym źródłem informacji dla menedżerów ds. zasobów ludzkich, właścicieli firm oraz pracowników firm konsultingowych.

Informacje dodatkowe o Płynność zatrudnienia:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 8374840358
Liczba stron: 219

więcej

Kup książkę Płynność zatrudnienia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Płynność zatrudnienia - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy