New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Ocena: 0 (0 głosów)

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing.

The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets.

The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication.

Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

Informacje dodatkowe o New media in the marketing communication of enterprises in the international market:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2019-04-30
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301206055
Liczba stron: 350
Tytuł oryginału: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Tagi: bóg Biznes i zarządzanie

więcej

Kup książkę New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

New media in the marketing communication of enterprises in the international market - opinie o książce

Inne książki autora
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Małgorzata Bartosik-Purgat0
Okładka ksiązki - Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat0
Okładka ksiązki - Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy