Narracja w powieści graficznej

Ocena: 0 (0 głosów)

NARRACJA W POWIEACI GRAFICZNEJ TO:

o Pierwsza książka poświęcona w całości narracji w powieści graficznej

o Najbardziej aktualne i szczegółowe omówienie opracowań oraz teorii

o Oryginalne teksty źródłowe z obszarów badawczych USA, Europy Zachodniej, Środkowej i Wschodniej opatrzone komentarzem

o Propozycje nowych narzędzi badawczych, terminów i koncepcji

Wydaje się, że komiksowi w Polsce wciąż brakuje odpowiednio donośnego głosu naukowców

i teoretyków. Wprawdzie ukazuje się pismo krytyczno-komiksowe, organizowane są sesje

komiksologiczne, powstają doktoraty i ciekawe książki bibliograficzne, ale my, praktycy

i fani komiksów, wciąż odczuwamy niedosyt naukowej debaty, pogłębionej o najświeższe

dokonania teoretyków światowych. Dlatego książka dr Kamili Tuszyńskiej jest tak ważna

- autorka prezentuje aktualny stan dyskusji o powieści graficznej i przedstawia własne

koncepcje. Fachowcom i zainteresowanym laikom przybliża historię, artystyczny język

i narzędzia narracyjne gatunku. Mam nadzieję, że książka ta otworzy dyskusję o fenomenie,

jakim jest powieść graficzna, tak wśród badaczy, jak i zwykłych (choć zapewne - tych

bardziej zaawansowanych) odbiorców sztuki komiksu.

Tomasz Kołodziejczak,

wydawca komiksów

Informacje dodatkowe o Narracja w powieści graficznej:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2016-04-20
Kategoria: Komiksy
ISBN: 9788301185527
Liczba stron: 450

więcej

Kup książkę Narracja w powieści graficznej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Narracja w powieści graficznej - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy