Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji

Ocena: 0 (0 głosów)

Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.

Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?

Jak pisze autor Nagród biznesowych: ,,Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów?".

A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych ,,nagród biznesowych".

Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych.

Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!

Informacje dodatkowe o Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-09-08
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788375618006
Liczba stron: 312

więcej

Kup książkę Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy