Kroki w nieznane - Autobiografia

Ocena: 5.5 (2 głosów)
Richard Branson - angielski przedsiębiorca, twórca jednej z najlepiej rozpoznawanych marek na świecie - Virgin, to postać niezwykła. Jest nie tylko utalentowanym biznesmenem, o którym mówi się, że wszystko, czego się dotknie, zamienia się w złoto, ale również człowiekiem pełnym pasji, który pragnie, by w każdym podejmowanym przez niego działaniu był element zabawy i przygody. Łowca rekordów, miłośnik ekstremalnych lotów balonem na ogrzane powietrze (jako pierwszy przeleciał nim nad całym Atlantykiem, kilka lat później - przebył najdłuższy w historii baloniarstwa dystans 6700 mil, przelatując nad Pacyfikiem z Japonii do Kanady, zaś podczas próby okrążenia świata o mały włos nie stracił życia), na łodzi Virgin Atlantic Challenger II zdobył dla Wielkiej Brytanii Błękitną Wstęgę - nagrodę za przebycie Atlantyku w jak najkrótszym czasie.

Ta najnowsza, rozszerzona i uaktualniona wersja autobiografii Richarda Bransona błyskawicznie stała się światowym bestsellerem. Nic dziwnego - pełna pasji, humoru i ważnych refleksji, sprawia, że nie można się od niej oderwać.

Początkowo każde z tych indywidualnych przedsięwzięć było dla firmy krokiem w nieznane - przypominało nieco utratę dziewictwa. Ale, w przeciwieństwie do utraty dziewictwa, takie kroki możesz podejmować wielokrotnie, za każdym razem wchodząc w zupełnie inny świat. I tego właśnie zawsze chciałem dla Virgin. I nigdy bym tego nie zmienił. - Richard Branson

Informacje dodatkowe o Kroki w nieznane - Autobiografia:

Wydawnictwo: Natalis
Data wydania: 2012-10-11
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN: 978-83-60326-12-1
Liczba stron: 550

więcej

Kup książkę Kroki w nieznane - Autobiografia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kroki w nieznane - Autobiografia - opinie o książce

Avatar użytkownika -

Przeczytane:2017-04-27, Mam,
Po przeczytaniu tej książki będziecie przekonani, że nie ma rzeczy niemożliwych i nie jest to fikcja, tylko obserwacja życia. Kim jest Richard Branson? Ci, którzy interesują się biznesem i marketingiem na pewno znają jego osobę. Jak "mówi" Wikipedia, jest on obecnie właścicielem Virgin Group, która składa się z 400 firm, posiada w nich spore udziały. Jego pierwszym własnym biznesem była gazeta międzyuczelniana "Student", Miał wtedy 15 lat. Później pojawiło się Studenckie Centrum Doradztwa i sklepy z płytami z muzyką Virgin Records. Z biegiem czasu pojawił się pomysł, aby sprzedawać nie tylko płyty, ale i je wydawać. Powstało studio nagrań Virgin Music. Trafionym pomysłem Bransona okazały się również książki - Virgin Books. Później Branson założył linie lotnicze... Można powiedzieć, że wszystko się udało. Prowadził i prowadzi biznes, sprzedaje i produkuje muzykę, ale po czasie brakuje mu wyzwań, więc zakłada nowy biznes. Potem były linie kolejowe. Można powiedzieć, że myślał "do przodu", ponieważ miał pewne problemy z wprowadzeniem w życie specjalnie zaprojektowanych i zbudowanych dla niego pociągów, bo... miały za wysokie standardy. Jest to naprawdę niesamowity człowiek. Udał się na wycieczkę helikopterem, aby pooglądać wyspy, które są do kupienia. Spodobała mu się szczególnie wyspa Necker, która do sprzedaży była wystawiona za 3 miliony funtów, Branson mógł wtedy zaoferować jedynie 150 000 funtów. Ostatecznie sprawa zakończyła się tak, że kupił Necker za 180 000 funtów. To tylko jedna z ciekawych sytuacji, które zostały opisane w tej książce. Książka jest bardzo ciekawa, opowiada o życiu ciekawego człowieka. Nie raz można przetrzeć oczy ze zdumienia, że życie tak może załatwić niektóre ze spraw, że nawet byśmy się tego nie spodziewali. Ma się świadomość, że to wszystko wydarzyło się na prawdę i nie jest niczyim wymysłem. Nie wszystko jednak było proste - były także kryzysy, pomówienia, sprawy sądowe itd. Jak w życiu, wzloty i upadki - efekt końcowy jest niesamowity. Warto o tym przeczytać.
Link do opinii
Avatar użytkownika - athlonea
athlonea
Przeczytane:2016-11-20, Ocena: 6, Przeczytałam, 26 książek 2016,
Fascynująca historia marki Virgin, opowiedziana przez jej twórcę. Richard Branson pisze głównie o tym, jak toczyły się losy jego kolejnych przedsięwzięć. Wyjaśnia, dlaczego i w jakich okolicznościach podejmował decyzje rzutujące na przyszłość coraz liczniejszej grupy firm, zrzeszonych pod marką Virgin - m.in. o batalii przeciwko nieczystym zagraniom ze strony konkurencji. Pozycja warta polecenia zarówno jako biografia, jak i "lekcja życia". Czyta się ją bardzo szybko :)
Link do opinii
Avatar użytkownika - Booko24
Booko24
Przeczytane:2014-01-24, Ocena: 5, Przeczytałem, 52 książki 2014, Mam,
Książka ciekawa, interesująca, ubarwiona poczuciem humoru, a przede wszystkim inspirująca. Historia Bransona może dla wielu okazać się niesamowita, jednakże w pełni jest ona oparta na faktach. Charakterystyczną cechą brytyjskiego biznesmena jest łatwość w podejmowaniu decyzji. W momencie gdy Branson wpadł na jakiś pomysł, nie zastanawiał się nad nim przesadnie długo lecz od razu zabierał się za jego realizację. Przyznam szczerze, dla mnie jest to cecha godna naśladowania, dodatkowo zaraża pozytywnym myśleniem.
Link do opinii
Inne książki autora
Biznes do góry nogami wywrócony
Richard Branson0
Okładka ksiązki - Biznes do góry nogami wywrócony

To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze zmieniać świat. W tym swoistym manifeście naszych czasów Branson...

Zaryzykuj - zrób to!
Richard Branson 0
Okładka ksiązki - Zaryzykuj - zrób to!

Dla mieszkańców krajów anglojęzycznych "Virgin" to jedna z najbardziej godnych zaufania marek, symbol sukcesu i żywy dowód na to, że "chcieć...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy