W poszczególnych dziedzinach działalności gospodarczej, społecznej i środowiskowej postęp określony ramami Strategii Lizbońskiej jest bardzo zróżnicowany. W niniejszej książce, która jest rezultatem prac nauczycieli akademickich całej Polski, przedstawione zostały niektóre aspekty realizacji działań służących wzrostowi wartości przedsiębiorstw i ich konkurencyjności. W obecnych warunkach gospodarowania konkurencyjność przedsiębiorstw nie ogranicza się już tylko do zasięgu krajowego, ale wobec procesów globalizacji konieczna jest perspektywa międzynarodowa. Zmianom ulegają także sposoby konkurowania. W tym przypadku decyduje o tym globalny zasięg działania przedsiębiorstw (strategie skali działalności zmieniają się na strategie zakresu).
Informacje dodatkowe o Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej:
Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
83-87885-93-2
Liczba stron: 206
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,