Katekyo Hitman Reborn! tom 14

Ocena: 4 (1 głosów)
Tsuna's old adversary, Mukuro Rokudo, has successfully fought on the side of Tsuna's "family" for possession of the Mist Ring. But his opponent, the Varia known as Mammon, has a highly developed sense of never-say-die! Later, Tsuna finally completes his training and returns in time to confront one of the Varia who is running amok. The whole game changes, however, when he finds out who this Varia really is! Junior high student Tsuna is a failure at school, sports and social life. He needs a Mafia hit man tutor like he needs a hole in the head...and he's about to get both!

Informacje dodatkowe o Katekyo Hitman Reborn! tom 14:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2007-03-02
Kategoria: Komiksy
ISBN: 4088743288
Liczba stron: 200
Język oryginału: japoński

więcej

Kup książkę Katekyo Hitman Reborn! tom 14

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Katekyo Hitman Reborn! tom 14 - opinie o książce

Avatar użytkownika - Regalia
Regalia
Przeczytane:2016-11-17, Ocena: 4, Przeczytałam,
Inne książki autora
Katekyo Hitman Reborn! tom 37
Akira Amano0
Okładka ksiązki - Katekyo Hitman Reborn! tom 37

The Power of the Rings Tsuna and his friends have been thrust ten years into the future, where all is decidedly not well. Their only hope of survival seems...

Katekyo Hitman Reborn! tom 22
Akira Amano0
Okładka ksiązki - Katekyo Hitman Reborn! tom 22

The Power of the Rings Tsuna and his friends have been thrust ten years into the future, where all is decidedly not well. Their only hope of survival seems...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy